Bijkletsen #6

En toen was het alweer november! Oktober is in een waas aan me voorbij gegaan lijkt het wel, maar opzich ook wel weer fijn, want nieuwe maand, nieuwe kansen!

Image and video hosting by TinyPic

Vorige week donderdag ging ik na stage gezellig eten samen met Isabelle en daarna gingen we de stad in voor koopavond. Zoals je gister al kon lezen bleef het niet bij alleen wat hardloopspulletjes en hadden we een hele gezellige avond, met als afsluiting lekkere koffie bij mugs&muffins.

Image and video hosting by TinyPic

Vrijdag had ik nog een dagje stage en daarna bleef ik in Tilburg voor een fijn relaxavondje en die zette ik zaterdag door. Eind van de middag ging ik richting mijn ouders en ging eerst langs het restaurant van mijn tante dat komende zondag geopend wordt! Heel leuk om alles te zien, en ik mag in heel veel dingen meedenken, dus dat is heel leuk! Daarna ging ik gauw naar huis en at daar heerlijke frietjes. ‘s Avonds ging ik nog de keuken in voor peanutbutter cups en ik keek in bed de afleveringen van Feuten die ik had gemist.

Zondag startte ik de dag met hardlopen, het ging niet van harte maar ik wist er toch 5 km van te maken. Daarna nam ik een fijne douche en ging na een lunch vervolgens weer naar buiten, zo’n anderhalf uur, om foldertjes voor het restaurant rond te brengen. ‘s Avonds ging ik weer terug naar Tilburg.

Maandag en dinsdag waren niet zo speciaal, ik liep gewoon stage en ging beide keren naar de V&D na mijn werk. Ik had een jas gezien in het foldertje, en hoewel ik maandag nog twijfelde was ik dinsdag overtuigd en kocht ik hem. Ik ben er heel blij mee, en nu mag ik even niets meer kopen..

Op dit moment is het woensdag en heb ik vanavond met Isabelle afgesproken om te gaan eten en hardlopen! Helaas heb ik nu heel veel pijn op mijn borst en met ademhalen, dus ik weet niet of dat door kan gaan.

Komend weekend wordt druk! Lekker bijkletsen en wat drinken met vriendinnetjes, werken op de open dag op school en ook nog bij de opening van het restaurant van mijn tante! Druk, maar wel leuk dus.

2 thoughts on “Bijkletsen #6

Laat je een reactie achter? :-)

