Feestdagen wishlist

Ik houd van de feestdagen! Gezelligheid, lekker eten, relaxen en vaak ook cadeautjes. Ik vind het heel leuk om cadeautjes te kopen en te krijgen. Daarnaast ben ik begin januari ook nog eens jarig! Ik houd altijd een wishlist bij, en dingetjes die ik heel graag wil en tegenkom koop ik daarvan zelf. Vaak zijn er ook wat dingen waar ik zelf niet aan toe kom om ze te kopen, of dingen die ik gewoon even vergeet. Dit jaar heb ik alweer een leuk lijstje met spulletjes die ik graag zou willen hebben.

Image and video hosting by TinyPic
1. Nieuwe stijltang, de mijne is bijna aan vervanging toe. Hij is heel fijn maar ik heb hem al 4 of 5 jaar.
2. Witte muts, heb een mooie witte sjaal en wil graag een bijpassende muts.
3. Rituals gezichtverzorging, die wil ik al heel lang testen.
4. Nars Orgasm blush, staat ook al eeuwen op mijn wishlist. MAC Dainty is nu bijna op, dus tijd voor een vervanger!
5. Pyjamabroek. Ik gebruik nu altijd een joggingbroek, maar ik vind pyjamabroeken zo leuk.
6. Zilveren ring, van Ti Sento of Melano.
7. Leren rokje
8. Spiegelreflex om mooie foto’s voor mijn blog te kunnen maken
9. MEER Yankee Candles. I love it.
10. Fijn kookboek, The Culy way of Life of het Voedselzandloper kookboek.

Wat staat er op jouw wishlist?
PS: Ik krijg niet alles hoor, maar wensen is altijd leuk! En wie weet koop ik een aantal dingen wel gewoon lekker zelf.

2 thoughts on “Feestdagen wishlist

  1. Een nieuwe camera, een nieuwe stijltang, de nieuwe geurtjes van Rituals, dat hele leuke rokje? Als je ook maar íets van die vier gaat krijgen, ben ik officieel jaloers!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

