Favo: Mutsen

Ik was eerst nooit zo van de mutsen, maar vorig jaar kocht ik een leuk grijs exemplaar bij de H&M en sindsdien weet ik pas hoe fijn die dingen zijn. Nu het weer kouder wordt en ik nieuwe winterjassen en sjaals heb ben ik eens rond gaan kijken naar nieuwe, matchende mutsen.

Hats

1. Adidas 2. H&M 3. Warehouse 4. H&M
5. Asos 6. Dorothy Perkins 7. Asos 8. Topshop
9. Michael Kors 10. Juicy Couture 11. Lipsy 12. H&M

Ik vind die met de bolletjes eraan het leukst, de creme kleurige van H&M uit de bovenste rij ga ik sowieso kopen, die past bij al mijn jassen en bij mijn nieuwe sjaal!


6 thoughts on “Favo: Mutsen

Laat je een reactie achter? :-)

