Watching: Roy Donders, stylist van het zuiden

Iets wat maandag voor mij een heel stuk leuker maakt, is Roy Donders, de stylist van het zuiden. Gister is de derde aflevering van deze real life serie uitgezonden en ik heb me weer heerlijk vermaakt. Deze serie is echt zo grappig.


Foto: BN de stem

Roy heeft een eigen kledingwinkel in Broekhoven, een wijk in Tilburg, en woont daar dan ook al zijn hele leven. In zijn winkel heeft hij ook een kapsalon, en daarnaast is hij ook nog zanger. Hij doet veel kledingparty’s en voorziet zo vrouwen door het hele land van zijn kleding met pailletjes, steentjes, studs, legerprints, satijnenlintjes en glitteruggs. In de serie kun je hem volgen tijdens zijn werk in de winkel, kapsalon, de party’s, het opzetten van zijn eigen joggingpakken lijn en tijdens zijn dagelijks leven waarin hij het heel moeilijk heeft met uit bed komen, uit huis gaat, een feest geeft en naar een doop gaat bijvoorbeeld en dit alles op z’n lekker plat Tilburgs.


Foto: RTL XL

Ik woon natuurlijk zelf ook in Brabant en zit zelfs op kamers in Tilburg, dus het accent is mij eigen , haha. Heel leuk dat Roy en zijn hele familie gewoon Brabants praten en lekker zichzelf blijven voor de camera.

Elke maandag is dit programma te zien van 21:30 tot 22:30 op RTL 5. De eerdere afleveringen kun je hier terug kijken, en wanneer je zin hebt in een avondje ontspanning en vรฉรฉl lachen dan moet je dat zeker doen!

4 thoughts on “Watching: Roy Donders, stylist van het zuiden

  1. Ook ik woon in Tilburg, heb de eerste 2 afleveringen gezien, maar vond de tweede al wat eentonig, heb niet meer gekeken. Al woon ik wel helemaal aan de andere kant van Tilburg๐Ÿ˜‰ En nee, ik heb geen huispak met glitters van hem๐Ÿ˜‰

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

