H&M holiday collectie: outfits

Afgelopen donderdag kwam bij mij de holiday catalogus van H&M binnen, ik vind deze altijd zo leuk omdat er heel veel feestelijke kleding en accessoires instaan. Inmiddels heb ik alles uitvoerig bekeken in de catalogus, maar ook online, en zelfs al op het punt gestaan een aantal dingen te bestellen. Gelukkig kon ik mezelf tot nu toe nog inhouden, en het houden bij het maken van een aantal outfits, die ik best zou willen dragen tijdens de feestdagen die eraan komen!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Omdat het ook belangrijk is er onder je kleding mooi uit te zien!

Image and video hosting by TinyPic
En tot slot deze, voor een comfy kerst!

16 thoughts on “H&M holiday collectie: outfits

  1. Super leuk!! Ik hou van die sokken en wanten hahah en de muts!! En de sjaal heb ik!πŸ™‚ Ik heb net je blog via Teskuh gevonden, via de spam en ik vind je blog super leuk!!πŸ™‚ X

    Like

  2. Prachtige items, ik ben gek op de H&M! Jouw blog is trouwens heel erg leuk, ik ben je meteen via bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

