Bijkletsen #7

Afgelopen week en weekend gingen weer heel erg snel voorbij. Ik moest echt even mijn diary van vorige week doorlezen om te kijken waar ik ook alweer gebleven was. Ik heb het heel druk gehad en daardoor ook niet zo heel veel foto’s gemaakt. Toch wil ik zoals elke week even een verslag doen van mijn afgelopen week.

Vorige week woensdag schreef ik al dat ik veel pijn op mijn borst had en lastig kon ademhalen. Dit werd in de loop van de dag alleen maar erger en daarom maakte ik een afspraak bij de dokter. Donderdag ochtend was ik dus in Rosmalen, bij mijn ouders thuis en ging ik naar de huisarts. Helaas wisten ze niet wat het was, en om longembolie uit te sluiten moest ik bloed laten prikken. Diezelfde dag nog kreeg ik de uitslag en omdat ik het nog steeds heel benauwd had bleef ik lekker thuis.

Vrijdag ging ik toch weer aan het werk ondanks dat ik het heel benauwd had en lastig ademde, ik ben gewoon niet het type om thuis te zitten omdat ik dan ga denken wat ik eigenlijk allemaal had kunnen doen in die tijd. Ik deed rustig aan en het ging al een stukje beter!

Image and video hosting by TinyPic
1. sunny, but cold 2. vroeeeg in de trein naar school op zaterdag 3. jas toch gekocht, en heel blij mee! 4. heerlijk eten, spanakopita, souvlaki, gyros, tzatziki, keftedakia, salades.. 5. nog een keer heerlijk eten!

Zaterdag ochtend vertrok ik weer terug naar Tilburg voor een dagje meehelpen op de opendag van mijn opleiding. Er kwamen veel mensen langs die ik kende en ik kon enthousiast vertellen over de opleiding en mijn stage en daarnaast klasgenootjes weer eens zien Γ©n geld verdienen. Het was heel leuk! Toen dacht ik dat ik naar huis ging, maar ik ging rechtstreeks naar het restaurant van mijn tante. Mijn ouders waren nog flink aan het klussen en ook ik ging aan de bak! Ik maakte de dranken en nagerechten kaart af, controleerde wat dingen enΒ  hielp met het klaarmaken voor die avond. ‘s Avonds kwam de hele familie naar het restaurant omdat de koks een generale repetitie hielden. We aten heeeerlijk en het was een hele gezellige avond met zijn allen!

Zondagochtend was het alweer vroeg, ik stond namelijk op om een cadeautje te maken voor mijn tante en daarna maakte ik mij vlug klaar voor een nieuw dagje bij Nostos Taverna, het restaurant. Zondag was namelijk de opening. Ik stond achter de bar en het was heel erg druk, gezellig en geslaagd! Daarna moest ik nog terug naar Tilburg en daar aan gekomen ben ik meteen gaan slapen, kapot van het drukke werkweekend!

Maandag en dinsdag stonden in het teken van stage en rustig aan doen en gisteravond was het weer tijd voor een lekker rondje hardlopen. Nu is het alweer donderdag en er staat me een leuk weekend voor de deur! Vrijdag avond ga ik lekker koken en daarna een filmpje kijken, zaterdag doe ik lekker rustig aan en ga ik een DIY proberen voor de blog en zondag ga ik met een hele lieve vriendin en vriend lekker shoppen!

Laat je een reactie achter? :-)

