In the bloglights

Ik schreef kort geleden nog een post over mijn favoriete instagrammers , en kwam door bezoekster Marcella op het idee om ook zo’n post te maken, maar dan over mijn favoriete blogs. Ik ben een groot fan van Bloglovin’ en volg daar dan ook héél veel blogs. Toch zijn er een aantal blogs waarvan ik alles lees en die ik heel leuk, interessant en inspirerend vind. Deze deel ik dus vandaag met jullie!

a day in the life of a fangirl.

Annemerel.com
Annemerel kennen veel van jullie denk ik wel! Ze blogt over haar hardloop avonturen, de vele reisjes die ze maakt, haar werk voor Girlscene, haar dagelijks leven en lekker en vaak ook gezond eten. Ik vind Annemerel heel inspirerend omdat ze heel positief en leuk schrijft, en je het gevoel krijgt dat je écht een kijkje in haar leven krijgt, iedere dag weer.

Jenniefromtheblog
Jennie vind ik heel leuk! Ze is heel enthousiast, post leuke outfits, is bezig met gezond eten, heeft een hele mooie kamer in Rotterdam en maakt sinds een tijdje ook hele leuke filmpjes.
Daarnaast heeft ze ook vaak leuke win acties, altijd leuk om aan mee te doen!

Legally Brunette
Dit is denk ik op dit moment echt mijn favoriete blog van die moment. Stacey blogt veel over gezond eten, hardlopen en persoonlijke stukjes. Overal zitten hele mooie foto’s van goede kwaliteit bij wat ik veel vind toevoegen. Ik vind dat ze heel leuk schrijft en ik vind het ook heel knap dat ze zo’n goede baan en zo’n druk leven combineert met alle leuke dingen die ze daarnaast nog doet.

Teddlicious
Tedje blogt veel over beauty, ze schrijft goede reviews en dat vind ik altijd heel fijn. Daarnaast post ze veel persoonlijke stukjes met foto’s daarin en dat vind ik heel leuk! Ook bij Tedje heb ik een beetje het gevoel dat ik haar ”ken” door haar blog te volgen.  Ze maakt trouwens hele mooie foto’s, iets wat ik altijd heel belangrijk vind op een blog.

PS by Dila
PS by Dila is een hele leuke foodblog. Ze maakt heel veel lekkere en voor mij nieuwe dingen die me inspireren gezond te eten en nieuwe recepten uit te proberen. Elke week deelt ze haar food diary waar ik iedere keer weer honger van krijg.

Cloud of happiness
Jolien volg ik al héél lang op Instagram, dus ik vind het heel leuk dat ze weer een blog is begonnen. Ze plaatst leuke en grappige stukjes over haar leven, interesses en heel haar blog straalt uit dat ze heel happy is!

Brouwertje
Marieke vind ik heel leuk! Natuurlijk omdat ik 5 Tony chocolade repen bij haar won, maar ook omdat ze heel leuk en oprecht schrijft! En omdat er in al haar weekverslagen foto’s van sushi voorbij komt, haha.

Fashion-Fever
Esmeé volg ik al heel lang, echt vanaf het begin dat ze haar blog had! Ik vind haar stijl in de loop der jaren steeds mooier worden. Alles staat haar dan ook heel mooi! Er zitten niet veel outfits tussen die ik zelf letterlijk zou dragen, maar ze is wel een grote inspiratiebron. Daarnaast is ze nu bezig met een visagie opleiding bij house of orange en dat vind ik heel interessant!

Welke bloggers volgen jullie met veel plezier?

11 thoughts on “In the bloglights

  1. Aaawh, wat lief dit zeg! Ik ga er helemaal van blozen! Super bedankt voor je lieve berichtje over mn blog en ik vind jouw blog ook echt super leuk! Dat we elkaar nog maar lang mogen blijven volgen!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

