Wishlist: Too Faced

Toen Sephora in Nederland kwam maakte ik voor het eerst echt kennis met Too Faced, meteen kocht ik een glamour to go palette en toen was ik om. Ik vind het zo’n mooi merk met prachtige producten. Alle producten zijn van hele goede kwaliteit, en de kleuren die ze maken passen gewoon allemaal perfect bij mij. Daarnaast zijn de verpakkingen ook héél erg mooi, wat ik ook zeker een pluspuntje vind. Helaas is Too Faced niet meer te koop in Nederland, maar gelukkig is daar het online shoppen! Bijvoorbeeld bij Asos.com kun je een uitgebreide Too Faced collectie vinden. Zal ik het doen…. een kerstcadeautje voor mezelf kopen?

Too Faced wishlist

Heb ik teveel gezegd over de verpakkingen?

4 thoughts on “Wishlist: Too Faced

Laat je een reactie achter? :-)

