Spamtime!

Omdat ik dit altijd heel lief en leuk vind van andere bloggers, vond ik het tijd om zelf ook maar eens wat spamtime in te lassen!

Dream

Vandaag mag je de hele dag je blog, youtube kanaal, instagram account of whatever je wilt delen bij de comments. Ik vind het heel leuk om nieuwe blogs te leren kennen en ik beloof dat ik ze allemaal stuk voor stuk ga bekijken! Daarnaast is het natuurlijk ook even lekker wat reclame voor je blog.

Follow on Bloglovin

Daarnaast wil ik jullie er even op wijzen dat je mijn blog heel makkelijk kunt volgen via Bloglovin’, op deze manier blijf je iedere dag op de hoogte van nieuwe posts van je favoriete blogs, allemaal in รฉรฉn overzicht! Ik kan zelf al niet meer zonder. Door op de bovenstaande button te klikken kan je mijn blog volgen! Bij de 100 followers ga ik een hele leuke winactie bedenken om jullie allemaal te bedanken๐Ÿ™‚

Maar, terug naar de orde van de dag: SPAMMEN MAAR!!

19 thoughts on “Spamtime!

  1. Super leuk!!๐Ÿ™‚

    Ik ben Lisa en mijn blog is http://donotfearyourfear.blogspot.nl, ik ben drie weekjes geleden begonnen, maar ik vind het zo super leuk!!๐Ÿ™‚ Ik schrijf vooral over fashion en beauty en al mijn gedachtes en alles dat ik leuk vind, binnenkort ga ik mijn eerste video plaatsen!!๐Ÿ™‚ Ik hoop dat jullie even komen kijken!! X

    Like

  2. Jippie wat fijn dat we wat mogen vertellen over ons blog! Tnx! Ik ben Petra van HEARTPICKED.

    HEARTPICKED is een persoonlijk lifestyle- en verzamelblog, vanuit Amsterdam gerund door Noor (25) en Petra (29). Itโ€™s about everything we heart! Eten, gadgets, stedentrips, design, fashion, interieur, lifestyle en meer. Een kijk op moois vanuit ons eigen perspectief โ€“ en dat verschilt!

    Tot snel op http://www.heartpicked.com!

    Like

  3. Ik blog bijna dagelijks op Mcdid.nl over mijn persoonlijke leven. Ik ben een jonge thuisblijfmoeder (26 jaar) van twee kleine dochtertjes, maar ben absoluut geen mamablog. Ook ben ik creatief en heb ik vaak een DIY blogje online staan.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

