Tip: voor als je van bakken en van cadeautjes geven houdt

Er is een nieuwe , hele grote , Action geopend, midden in het centrum van Tilburg, ongeveer 5 minuten fietsen van mijn kamer. Je begrijpt dat ik het op mijn vrije donderdagavond niet kon laten er even naar binnen te gaan. Ik had eigenlijk niet specifiek iets nodig, maar zoals dat gaat bij de Action kwam ik wel met een aantal dingen naar buiten. Allereerst kocht ik 2 champagneglazen daarnaast wat cadeautjes voor kerst/sinterklaas, inpakpapier, een heel mooi notitieboek en wat lekkers, daarnaast kocht ik een heel leuk bak setje.

Image and video hosting by TinyPic

In dit setje zitten 10 cupcake vormpjes, 10 cadeauzakjes, stickers, etiketjes, mooi touw en een boekje met 6 lekkere recepten.

Image and video hosting by TinyPic

Ik vind het heel leuk om te bakken maar omdat ik het niet allemaal zelf op wil en kan eten geef ik het ook graag cadeau. Dit setje is ideaal om je baksels leuk in te pakken en ik ga er zeker snel gebruik van maken!
Ze verkopen ook zo’n setje om jam te maken, met 2 recepten en hele leuke jampotjes, ze kosten beide €1,67.

8 thoughts on “Tip: voor als je van bakken en van cadeautjes geven houdt

  1. Zit de action daar in het overkoepelende deel van het centrum of niet? Daar liep ik laats namelijk ook langs, maar ik kom nog niet lang genoeg in Tilburg om te weten of die winkel nieuw was of er al zat haha.
    Liefs, Demi

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

