9x clutches

Het hele jaar door gebruik ik clutches als ik naar een feestje ga. Het is handig en het staat mooi. Ik heb dan ook een aantal mooie exemplaren van de H&M, mango en Primark. Tijdens de feestdagen vind ik het nog leuker om een clutch te dragen, en dan het liefst een hele chique! Ik heb een aantal zwarte maar ook een hele mooie oudroze met steentjes. Dit zijn dan ook mijn favoriete kleuren voor clutches, zoals je in mijn collage misschien wel terug kunt zien.

9x clutch

1. Zara 2. Primark 3. Michael Kors
4. Mango 5. Topshop 6. Vero Moda
7. Mango 8. Mango 9. Pieces

Zijn jullie ook zo gek op dit soort tasjes?

4 thoughts on “9x clutches

  1. Pingback: 12x holiday earrings | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

