Can’t wait for christmas: Ikea spulletjes

Ik ben GEK op December. Ik vind Sinterklaas heel leuk en kerst nog veel leuker! Op dit moment luister ik stiekem soms al kerstliedjes, ik brand kaarsjes met kerstgeur en ook mijn studentenkamer heb ik al voorzien van de nodige kerst versiersels. Overal waar ik kom zie ik mooie kerstspulletjes en ik wil alles hebben! Ik heb binnenkort een tripje naar de Ikea gepland, en ik ging alvast even op de website kijken of er iets van een kerstcollectie te vinden was.. het viel me eerlijk gezegd wat tegen, maar toch heb ik zoals altijd weer dingetjes gezien die ik wil hebben.

Image and video hosting by TinyPic

Vind die typische rode kerstkleur in combinatie met wit vooral heel mooi! De deeg uitstekers zijn heel leuk, daar zit namelijk een inkeping in zodat je ze op bijvoorbeeld een kopje warme chocomel kan zetten! Ook de ouderwetse blikjes vind ik super, om lekkere kerstchocolaatjes in te bewaren bijvoorbeeld.

PS: Ook bij H&M Home hebben ze fantastische spulletjes, daar komt dus binnenkort ook een wishlist van!

6 thoughts on “Can’t wait for christmas: Ikea spulletjes

  1. Pingback: Wishlist: H&M Home | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

