Bijkletsen #8

Weer een week voorbij, en dat betekent: weer een week dichterbij kerstmis. Ik heb er zoveel zin in. Afgelopen week was niet druk en niet rustig, en heel gezellig. Hoe weinig foto’s ik afgelopen week maakte, zoveel maakte ik er deze week. Ik raak steeds meer gewend aan het foto’s maken en vind het ook heel leuk. Dit zijn natuurlijk foto’s gemaakt met mijn telefoon, maar ook foto’s maken met mijn camera vind ik steeds leuker. Helaas heb ik maar een kleine digitale compact camera. Gelukkig ben ik bijna jarig en ik hoop daarna een mooie beginners spiegelreflex te kopen zodat ik jullie kan voorzien van hele mooie foto’s!

Image and video hosting by TinyPic
1. Hardlopen ging lekker 2. Lekker kopje thee, geurkaars, bedje en de tv! 3. Gezond doen op stage, al zien mijn worteltjes er op deze foto niet zo lekker uit. 4. Vrijdagavond, weeekend!!

Vorige week donderdag at ik een heerlijke lasagne verde, daarna ging ik naar de nieuwe Action waar ik wat leuke spulletjes kocht en meteen daarna stapte ik in de douche en maakte me klaar. Ik ging nog even lekker naar een huisfeestje van een lieve vriendin! Het was heel gezellig, en we maakten gelijk weer meer afspraken om te eten en te stappen! We zien elkaar door de drukke stages heel weinig en dat is jammer, maar dat komt helemaal goed, we gaan namelijk ook dezelfde minor doen.

Vrijdag was het alweer vroeg dag voor nog een dagje stage voor het weekend, en toen ik naar huis kwam kreeg ik gezellig bezoek! We kookten samen tagliatelle met garnalen, cherrytomaatjes en parmezaanse kaas met stokbrood en kruidenboter, dronken een wijntje en als toetje hadden we hele lekkere crème brûlée. Daarna keek ik nog 2 afleveringen van overspel op mijn iPad en was het tijd om te slapen!

Image and video hosting by TinyPic
1. Deze crème brûlée is écht heerlijk! Hij is van de Aldi (echt waar? ja echt waar) en zit in hele mooie glazen schaaltjes. Bovenop de schaaltjes zit een zakje bruine suiker die je erop moet strooien en daarna moeten ze 5 minuten in de oven en daarna 5 minuten in de koelkast : su-per lekker. 2. Met mijn lieve vriendinnetje Lonneke wachten op Yari in de Jack en Jones die aan het passen was 3. Perfecte hakken. Moet.ik.hebben. 4. Lekker broodje brie met honing en walnoten uit de oven.

Zaterdag gingen we na een heerlijk ontbijtje (mango-sinaasappelsap en meergranenstokbrood met brie, honing en walnoten) samen even de stad in. Wat was het koud! Tijd voor mijn nieuwe dikke warme winterjas, een terras met terras verwarmers en een grote beker warme chocolademelk. We liepen nog wat winkels binnen en ik kocht weer wat kleine cadeautjes. Daarna pakte ik snel mijn tas en ging met de trein naar Rosmalen, waar een fijn avondje thuis op me stond te wachten.

Zondag sliep ik lekker uit, nam een douche, maakte me klaar en reed naar een lief vriendinnetje. Vanuit daar reden we met nog een vriend naar Tilburg waar we eerst onze spullen dumpte op mijn studentenkamertje. Daarna vertrokken we al wandelend naar de stad waar net de intocht van Sinterklaas was geweest! Overal schattige kindjes met Sinterklaas en pieten pakjes dus! We shopten heerlijk en ik kocht een topje en oorbellen, en weer wat cadeautjes. Helaas had ik niet zoveel geld, want ik zag al heel veel mooie kleding voor de feestdagen en vond de perfecte hakken voor kerst! We dronken nog een warme chocolademelk en toen was het tijd om weer naar huis te gaan.

Image and video hosting by TinyPic
1. Mmmmmm, heerlijke chocolademelk 2. Niet zo’n fotogenieke pasta die wel heel lekker was. Mijn huisgenootje had er alleen een beetje veel sambal doorheen gedaan en de saus was eigenlijk al pikant… 3. Nog een niet zo fotogenieke pasta die ik zelf heb gemaakt en heeeel lekker was en voor herhaling vatbaar! Receptje komt als ik een betere foto heb! Pasta pesto met panga en champignons. 4. Mijn nieuwe top en oorbellen, mooi he?

Maandag, dinsdag en woensdag waren weer gewone stagedagen! Maandag avond liep ik meteen na het werken 5km hard en ook dinsdag stond er een hardlooprondje met Isabelle op de planning. We liepen weer ruim 5km en kookten en aten daarna gezellig samen. Vanavond (woensdagavond) is er een leuke actie bij Kruidvat, namelijk alle make-up 1+1 gratis, dus daar ga ik goed gebruik van maken! Mijn aankoopjes zien jullie snel!

Dit weekend wordt weer een leuke! Relaxen, bioscoop, sushi en Sinterklaas brunch zijn dingen die in mijn planning voorkomen🙂
Fijne dag vandaag! X

Laat je een reactie achter? :-)

