Geshopt: Kruidvat 1+1 actie

Afgelopen woensdagavond was het zo ver, de Kruidvat koopavond. Van 17.00 tot 20.00 uur alle make-up 1+1 gratis. Je snapt dat ik hier bij was natuurlijk. Ik kwam iets eerder aan op mijn stage en nam wat korter pauze zodat ik echt om 17.00 weg kon. In Tilburg zitten zo’n 25 (nouja dat is overdreven, maar zeker 10) Kruidvaten en ik had van te voren al uitgezocht naar welke ik ging. Ik racete er naartoe en om 10 over stond ik in de grootste Kruidvat van Tilburg. Gekkenhuis. Het was zo ontzettend druk en er stonden zeker 50 vrouwen met volle mandjes te duwen en zuchten voor de make-up vakken. Mijn doel was om sowieso mijn lievelings foundation van Maybelline op de kop te tikken, en ik had dan ook meteen de 2 enige in mijn kleur, daarna was het tijd om nog wat bij andere merken te kijken en ik vond wat mooie dingen! Ik werd wel al heel snel gek van de grote drukte dus besloot ik af te rekenen en blij te zijn met de dingen die ik had gekocht. Thuis, na het eten, bedacht ik me dat ik nog wel even naar de Kruidvat vlakbij mijn huis kon lopen en daar kocht ik ook nog twee dingen.

Ik wil jullie vast waarschuwen voor de verschrikkelijk slechte foto’s, maar wanneer ik thuis ben is het al-tijd donker en daarnaast heb ik ook gewoon geen goede camera. Ik heb nog geprobeerd om een filmpje te maken en uploaden, maar dat durfde ik toch nog niet aan. Toch wil ik mijn aankoopjes showen, en ik heb mijn best gedaan om de beste foto’s uit te kiezen.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Bronzer voor de lichte huid, ik gebruik deze als highlighter. Hij is prachtig!

Image and video hosting by TinyPic
Er begint een einde te komen aan mijn MAC Dainty, en hoewel ik daar een nieuwe van wil kopen vond ik het ook wel tijd om een keer andere kleurtjes blush te proberen. De linkse van Essence is perzikkleurig en de rechtse een beetje oudroze.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Zoooo mooi, deze durfde ik amper aan te raken! Inmiddels heb ik ze beide gebruikt en ook deze zijn prachtig.

En hiernaast nog poeder en twee foundations van Maybelline die je op de eerste foto ziet.
Ik heb nu alweer spijt dat ik niet meer heb gekocht, zoals een Apocalips van Rimmel en de nieuwe colorshow glitterlakjes van Maybelline..
Hebben jullie ook gebruik gemaakt van deze actie, en zoja, wat heb je gekocht?

2 thoughts on “Geshopt: Kruidvat 1+1 actie

Laat je een reactie achter? :-)

