Wishlist: H&M Home

Zoals ik eerder al in deze blogpost vertelde zag ik dit jaar veel meer leuke kerstspulletjes bij de H&M dan bij Ikea. Ik heb dan ook een hele grote wishlist, niet alleen qua kerst spulletjes, maar ook gewone spullen. Ik kon het niet bij alleen een kerstwishlist laten en heb dan ook een gewone gemaakt. Het lijkt me leuk om deze spulletjes samen te combineren met de feestdagen!

Image and video hosting by TinyPic
Zo’n mand voor mijn tijdschriften moet ik echt snel kopen, ik heb overal tijdschriften en allerhandes in mijn kamer liggen. Ik wil ze niet weggooien maar ze nemen echt heel veel plaats in beslag. Zo’n mand is dus ideaal! Daarnaast ben ik gek op plaids, vooral in de winter. Het staat zo gezellig en het is natuurlijk heerlijk warm. Ook mooie sierkussentjes kan ik altijd gebruiken. Op deze manier ziet je bed er veel luxer uit, vind ik altijd, en het is daarnaast ook nog eens handig wanneer je rechtop in bed wilt zitten.

Image and video hosting by TinyPic
Mijn favo kerstkleur donkerrood! Ik ben er gek op! Ik vind dat rood in combinatie met die aardetinten en wit heel mooi en chique staan. Ik ben dan ook zeker van plan een aantal dingen hiervan te kopen!

Worden jullie ook altijd zo hebberig van het kijken in de H&M webshop? Ik al-tijd, is het geen kleding, dan wel accessoires, lingerie, sportkleding of dus home spulletjes..

2 thoughts on “Wishlist: H&M Home

Laat je een reactie achter? :-)

