Favo: Bodylotions

Ik ben gek op bodylotions, zowel in de zomer als in de winter gebruik ik ze. Niet alleen voor het lekker verzachtende en voedende effect, maar ook voor de heerlijke geurtjes die er vaak aan zitten. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete bodylotions zien.

Image and video hosting by TinyPic

1. Vaseline Spray & Go, voor als ik haast heb. Deze is heerlijk verfrissend, en daarom ook eigenlijk mijn zomer favoriet. Het Aloë Vera geurtje is subtiel, maar wel heel lekker.
2. Mijn favoriet op dit moment! Victoria’s Secret Amber Romance, hier had ik al eerder een bodysplash van en de geur is zo lekker dat ik er afgelopen zomer ook een bodylotion van heb gekocht! Hij is heel voedend, trekt toch snel in en ruikt echt heeeerlijk! De geur blijft ook lang hangen, als ik hem ‘s avonds na het douchen opsmeer ruik ik hem de volgende dag nog de hele dag, tot ik weer ga douchen.
3. Ook deze vind ik heel fijn. Deze is lekker én goedkoop. Dit is de winter limited edition van Dove van vorig jaar en ik heb hier alle producten van gehad. Deze geur is zo ontzettend lekker dat ik het niet kon laten een nieuwe fles bodylotion te kopen toen ik hem zag staan bij de Action! Dus tipje als je deze geur vorig jaar ook zo lekker vond: nu €1,60 bij de Action.
4. Mmmm Rituals, ik ben er gek op! In deze geur heb ik ook een douchefoam en een massageolie en het is heerlijk die producten in combinatie met elkaar te gebruiken. Deze bodycream is heerlijk dik en romig en ook deze blijf je lekker lang ruiken. Daarnaast vind ik de pot gewoon héél mooi met die rosé gouden deksel.

Eigenlijk hoort hier ook nog Sakura van Rituals bij, een wit met groene pot. Deze is ook héérlijk. Dit is de enige bodylotion die thuis bij mijn ouders staat, en daarom kon ik hem niet fotograferen.

Hebben jullie een favoriete bodylotion?

One thought on “Favo: Bodylotions

Laat je een reactie achter? :-)

