Leuke cadeautjes om te geven en te krijgen: tot €10,00

Cadeautjes geven en krijgen vind ik beide heel erg leuk, maar het kan soms ook wat lastig zijn.
Er werd mij gevraagd wat ik wilde hebben en ik moest wat kleine dingetjes op schrijven. Daar hoefde ik niet zo lang over na te denken want mij kun je al heel snel blij maken! Ik heb een leuk lijstje samen gesteld met spulletjes die bijna alle vrouwen en meisjes wel kunnen waarderen en die daarnaast niet te duur zijn.

Christmas presents

– Tijdschriften, altijd leuk! Echt zo’n ding wat niet duur is en wat ik zelf niet zo vaak koop. Tijdschriften heb je zo voor rond de €3,00 tot €6,00.
– Een lekkere sjaal (of muts of handschoenen), want sjaals heb je nooit genoeg én er komt een koude winter aan. Bij de H&M en Primark kun je een hele hoop leuke sjaals vinden voor minder dan €10,00.
– Leuk servies. Ik ben dol op Blond Amsterdam en heb een kom voor mijn yoghurt gevraagd deze keer. Een kom kost €8,95, mokken zijn vaak ook die prijs.
– Rimmel Apocalips, perfecte lipgloss/stickjes, iedere andere lipgloss of stick kan natuurlijk ook. De Apocalips zijn rond de €10,00.
– Een mooi Essie lakje, dit glitterlakje vind ik perfect voor bijvoorbeeld oud&nieuw. Essie lakjes zijn ook €10,00
Wat zou jij nu vragen als je een verlanglijstje mocht maken?
– Een oogschaduw palette, dit nude palette van Catrice is maar €5,00 en prachtig!
– Een lekkere douchegel of bodylotion. Mijn favo luxe douchel is de foam van Rituals, ook deze koop ik niet zo snel voor mezelf, en daarom is het extra leuk om te krijgen! Rituals douche foams kosten €7,90, een andere aanrader zijn Therme Douchels, ook heerlijk en maar een euro of 3.
– Vorig jaar vroeg ik heerlijke dikke huissokken en die kreeg ik ook. Ik heb er de vorige winter, en ook nu weer al heel veel plezier van gehad. Ze hebben bijvoorbeeld bij de Primark heel veel leuke voor mooie prijsjes van rond de €3,00-€4,00.

Wat zouden jullie nu vragen als je een lijstje mocht maken?

10 thoughts on “Leuke cadeautjes om te geven en te krijgen: tot €10,00

  1. Wat leuk! Ik heb lootjes getrokken voor kerst en het budget is €10, hier heb ik dus zeker iets aan want ik wist echt niet wat ik voor €10 zou kunnen kopen haha.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

