Bijkletsen #9

Deze week doe ik het wat anders dan anders! Voor dit artikel typ ik altijd gewoon wat als eerste in me opkomt, en zo wordt het altijd een langgg verhaal. Toen ik de artikelen terug las vond ik mezelf eigenlijk een beetje langdradig, dus nam ik me voor om het deze week anders te doen. Gewoon wat uitleg bij de foto’s die ik heb gemaakt en de dingen die ik daarnaast nog heel leuk of belangrijk vind om te vertellen. Enjoy!

Image and video hosting by TinyPic
1. Primark aankoopjes! Wat cadeautjes, fijne pyjamabroek, lingerie setje, een mooie blouse, een muts en make-up doekjes
2. Mijn kruidvat 1+1 aankoopjes die jullie al eerder zagen in een blogpost
3. Ik ging vrijdagavond naar de film! Malavita dit keer, review komt eraan!
4. Ik vind de christmas cups van Starbucks zo leuk! Ik had deze keer een signature hot chocolate, met slagroom natuurlijk. Om mijn fijne weekend af te sluiten.
5. Mijn nieuwe Primark blouse. Ben er heel blij mee, en dat voor €11,00.
6. Een heerlijk kopje thee met Isabelle na het hardlopen
7. Mmm heerlijke en leuke cadeautjes gekregen!
8. Tijdens een sinterklaasbrunch waar ik al om 5 voor 8, op zondagochtend, voor in de trein zat. Maar: het was het waard!
9: Tilburg is mooi! Overal lampjes!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe manier om mijn diary te presenteren?
En hebben jullie leuke plannen voor het weekend?πŸ™‚

10 thoughts on “Bijkletsen #9

  1. Leuke foto’s! Ik vind langdradige persoonlijke verhalen trouwens ook altijd leuk om te lezen hoor, maar dit is misschien inderdaad wel wat overzichtelijker. (:

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

