Movietime: Malavita

Vorige week vrijdag ging ik weer lekker naar de bioscoop. We hadden nog Pathé florijnen en een bioscoop bon dus gingen we met zijn tweeën voor €4,50 naar de film, I like. Op aanraden van mijn collega en bloglezer Jordy gingen we naar Malavita, en dat was een goede keus!


De trailer!

”De beruchte Amerikaanse maffiafamilie Manzoni wordt ondergebracht in Frankrijk via het getuigenbeschermingsprogramma nadat ze andere leden van de maffia hebben verlinkt. Het gezin probeert zich aan te passen en onder de radar te blijven in een rustig dorpje.

Ondanks verwoede pogingen van agent Stansfield (Tommy Lee Jones) kunnen vader Fred (Robert De Niro), moeder Maggie (Michelle Pfeiffer) en hun kinderen de familiegewoontes moeilijk loslaten. Ze trekken dan ook snel de aandacht van de onderwereldfiguren die vastbesloten zijn wraak te nemen.”

Het is een hele spannende film, met redelijk veel geweld. Daar moet je wel tegen kunnen. Op sommige momenten zat ik helemaal in mijn sjaal gedoken omdat ik het niet wilde zien, maar ik ben dan ook wel echt een watje! Ik vond het verhaal goed, en gelukkig zat er ook een hoop humor in de film. De film duurde niet te kort en niet te lang, ongeveer 2 uurtjes. Op IMDB krijg hij een 6,4 maar ik vind hem toch zeker wel een 7,5 waard.

Lijkt deze film jullie wat?

Laat je een reactie achter? :-)

