Can’t wait for Xmas!

Dat ik gek ben op kerstmis zal jullie denk ik al wel duidelijk zijn, ik kan het namelijk niet vaak genoeg zeggen! De laatste weken ben ik weer helemaal in to Pinterest en laat het daar nu helemaal bomvol staan met geweldige kerstrecepten, decoraties, do it yourselves en sfeerplaatjes. Ik deel mijn favorieten met veel plezier met jullie, want wie wordt hier nu niet vrolijk van?!

Candy Cane Chocolate Cookies | Call Me Cupcake

petit sweet | sac confettis gold

DIY Splatter Painted Gift Wrap

All That Glimmer Is Gold by petrabindel: Christmas 'Garden' #Christmas

Really nice christmas tree. Love the burlap and the pine conesChristmas...

thinking about winter tonight...

With a star of David for Hanukkah...?

Driftwood Christmas Tree. Just lovely, don't you think? Especially in a small home or apartment without floor space for a tree

I'm dreaming of a white Christmas, just like the ones I used to know.... I remember the pinecone ornaments on my childhood tree - my mom's ornaments.

once.daily.chic- consider this deconstructed idea using letters in black frames arranged above mantel

Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar laat mij die kerst maar komen hoor!!
Mocht je nog veel meer kerstgekte en daarnaast ook veel andere recepten en fashion inspiratie zien?Β  Dan mag je mij hier volgen, vind ik leuk!

6 thoughts on “Can’t wait for Xmas!

  1. Wat ‘n mooie foto’s heb je verzameld!!πŸ™‚ Ik ben ook helemaal gek op Kerst ^^ M’n ouders en vriendje worden er volgens mij al ‘n beetje gek van hihi ^^ (ben al met meerdere Kerst-DIY’s bezig namelijk) ^^

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

