Cadeautjes tijd!

Wat had ik een heerlijk weekend! Het begon donderdagavond al met een stapavondje met vriendinnen en vrienden dat weer in de boeken kan. Om half 6 lag ik in mijn bed, dat zegt wel genoeg denk ik. Vrijdag kon ik lekker rustig aan doen want ik had een vrije dag! ‘s Avonds kwamen mijn lieve vriendinnen langs met een hele hoop eten en lekker drinken. We hebben heerlijk gegeten en gekletst en een hele hoop gelachen.

Afgelopen weekend was het ook tijd voor sinterklaas bij mijn ouders thuis. We nemen ons altijd voor om kerstcadeautjes te doen maar we kunnen ons nooit zo lang inhouden en zo geven we alles toch altijd voor sinterklaas, haha. Ik had een hele hoop leuke kleine cadeautjes gekocht zoals mooie dingen voor in huis, mooie handschoenen en sjaal, wat lekkers, een mooie plant e.d. en ik had zelf ook zoiets verwacht maar ik ben echt HEEL erg verwend, en wat ben ik er blij mee! Deze blogpost maak ik niet om te ‘’patsen’’ met mijn cadeautjes, maar ik wil ze gewoon zo graag laten zien omdat ik er heel erg blij mee ben.

– Blond Amsterdam ontbijtbordje en 2 mokjes, deze heb ik meteen mee naar mijn kamertje in Tilburg genomen, eindelijk mooi servies!
– Reinigingsmilk, toner, oogmake-up remover, scrub en dagcreme van Rituals. Deze producten voelen echt geweldig aan op mijn huid en ook de geur en de verpakkingen zijn geweldig. Na een maandje of anderhalf zal ik alles uitgebreid reviewen.
– Nike Lunarglide 5+ Shield hardloopschoenen, ooooh wat ben ik hier blij mee zeg! Ze lijken op het eerste oog gewoon zwart maar wanneer er licht op valt zijn ze helemaal ‘’glow in the dark’’ met een panterprintje. Ik had echt nieuwe schoenen nodig voor het hardlopen en ik heb me dan ook meteen ingeschreven voor een 10km run half januari! Ook hier komt een aparte blogpost over!
– Het voedselzandloper kookboek, heel mooi boek met heel veel lekkere en gezonde recepten én tips.
– Yankee Candle in een mega glazen pot! Het is de geur babypowder die ik heel lekker vind!
– 2 Christina Aguilera geurtjes, dit vind ik de allerlekkerste geurtjes die er zijn en ze zijn ook nog eens heel prijsvriendelijk. Ze waren allebei op, en ik heb gewoon van alle twee een nieuwe gekregen! De original in een klein flesje en de Red Sin in een grote fles!

Lieve papa en mama, ontzettend bedankt voor alles en het superfijne weekend!!

9 thoughts on “Cadeautjes tijd!

  1. Wauw, superleuk!
    Blond servies is zoooo leuk!!😀

    gave hardloopschoenen heb je🙂 En wat vet dat je 10k gaat lopen in januari! Succes alvast!🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

