Bijkletsen #10

Ennnnn weer een week voorbij. Het is alweer december, een van mijn favoriete maanden! Het is echt een cliché, maar wat gaat te tijd ongelofelijk snel. Vroeger leek het voor mij echt eeuwen te duren tot het weer kerst was, of tot ik weer jarig was bijvoorbeeld maar nu gaat dat gewoon zó snel. Hebben jullie dat ook? Aan de ene kant heel fijn, maar aan de andere kant ook wel weer een beetje beangstigend want als de jaren zo snel voorbij gaan dan wordt ik ook snel ouder en ik wil juist zo graag jong blijven!
Ik geniet dus extra van de dingen die ik doe en meemaak (hier komt een artikel over, want hoe doe je dat nou?) en daarom heb ik ook deze week weer best een groot aantal foto’s gemaakt die ik graag met jullie wil delen!

Image and video hosting by TinyPic
1. Samen met mijn huisgenootjes. Ik ging samen met hun, nog twee vrienden en een vriendinnetje lekker stappen. Het was echt heel erg leuk en gezellig en daarnaast ook nog eens te lang geleden. Stappen in Tilburg op donderdagavond is gewoon zo leuk!
2. Heerlijk ontbijtje. Yoghurt met muesli met rozijntjes en gedroogde banaantjes er boven op. En een kopje thee in mijn mooie Blond mokje.
3. Brownie love! Samen met vriendinnen vierde ik Sinterklaas door middel van lekker eten en drinken. Ik maakte onder andere deze brownie, gehaktballetjes, stokbrood met aioli en worstjes in croissantdeeg. We hadden daarnaast nog veel meer lekkere dingen die vriendinnetjes maakte. Het was heerlijk en daarnaast ook heel erg leuk en gezellig.
4. Mijn huisgenootje!

Image and video hosting by TinyPic
1. En ja hoor.. het was weer zover! Samen met mijn vriendinnetje Lonneke ging ik richting Primark Eindhoven. De stap is gewoon veel kleiner nu hij zo dicht bijzit. Ik kocht mooie hakken, een leatherlook rokje, sokken (interessant he?) een nieuw lingerie setje, een mooie blouse en een hele fijne trui en daarnaast nog wat cadeautjes.
2. De heels die ik bij Primark kocht. In het echt zijn ze een stuk hoger dan ze hier lijken, maar gelukkig lopen ze best comfortabel. Ze waren maar €12,00 trouwens!
3. Nog even pronken met mijn mooie Nikies! Ben er zo blij mee.
4. Het rennen gaat lekker!

Image and video hosting by TinyPic
1. Dit palletje heb ik al een tijd maar ik gebruik hem nooit, dus heb ik besloten hem te verkopen. Hij is alleen geswatched. Het is het MAC novel twist 5 warm eyes palette uit de holiday collectie van 2010. Als je geïnteresseerd bent hoor ik het graag via lifeofsimonenl@gmail.com of hier in de comments! Voor €17,50 is hij van jou!
2. Mijn nieuwe Rituals gezichtsverzorging. Mijn eerste indruk is heel goed.
3. Mooie, lieve, leuke cadeautjes.
4. De gevulde courgette waar jullie het recept al van op mijn blog konden vinden.

Ook komend weekend wordt weer hartstikke leuk. Ik vier nóg een keertje sinterklaas en daarbij gaan we lekker gourmetten. Daarnaast is mijn vader dit weekend jarig dus dat wordt een leuke gezellige dag! Volgende week heb ik even geen stage maar een terugkom week van school, dit betekent dat ik op kamp ga (geen zin in) en al mijn klasgenootjes weer zie (wel zin in) ook betekent dit dat ik niet iedere dag een laptop tot mijn beschikking heb dus ik zal nog even hard aan de bak moeten voor leuke artikeltjes!

Happy Sinterklaas vandaag/vanavond en alvast een heel fijn weekend!

6 thoughts on “Bijkletsen #10

Laat je een reactie achter? :-)

