Bodieboost nieuws!

Als jullie mij al langer volgen weten jullie dat ik groot fan van Bodieboost. Inmiddels gebruik ik het boek niet meer voor weekmenu’s maar het idee van de families zit wel in mijn hoofd en bij iedere keus die ik qua eten maak denk ik daaraan. Wel gebruik het boek nog heel graag voor de vele recepten. Charlottes recepten vind ik kenmerkend aan de volgende dingen: heel lekker, gevarieerd, makkelijk en niet te duur. Voor ieder recept heb je maar een aantal ingrediënten nodig en toch is alles hartstikke lekker. Alle ingrediënten zijn gewoon bij de supermarkt te koop wat ik zelf ook heel fijn vind.

BodieBoost  / Het kookboek, Charlotte Willems BodieBoost  / Het dagboek, Charlotte Willems

Kookboek
Bodieboost heeft heel veel leden en volgers en Charlotte kreeg steeds vaker de vraag naar nieuwe recepten en weekmenu’s: het kookboek is hier het antwoord op. Op Charlottes kenmerkende enthousiaste en vrolijke wijze geeft ze nog meer van haar succesrecepten prijs. Ook staan er recepten van Bodieboost-ambassadeurs in. Ook zijn er in het boek 4 extra weekmenu’s te vinden om de laatste en vaak lastigste pondjes te lijf te gaaf. De 12 gouden regels van Bodieboost ontbreken natuurlijk niet en ook de familielijsten zijn weer aanwezig in het boek. Daarnaast staan er in het boek vele tips van Charlotte en Bodieboosters. Ook staat er een wetenschappelijke onderbouwing van de methode achterin het boek.

Dagboek
Maar.. er is meer! Namelijk het dagboek. Het is een handig invulboek waar je jouw persoonlijke Bodieboost tocht kunt vastleggen, noteren en bijhouden. In dit dagboek noteer je waar je nu staat, waar je naartoe wil en wat je daarvoor moet doen, je voortgang, je weekmenu, je jokerlijst, je motivatie en moeilijke en goede momenten. Een super motivatie voor als je het even moeilijk hebt!

Het kookboek kost €17,95 en het dagboek €4,95. Ze zijn beide te koop bij boekhandels en bijvoorbeeld op Bol.com.

5 thoughts on “Bodieboost nieuws!

  1. Heb het kookboek nog niet bekeken maar vond het gewone bodieboost aan recepten niet zo heel denderend. Ben benieuwd of het kookboek dan leukere/interessantere recepten heeft. Keertje in de winkel het boek inkijken!

    Like

  2. Het zijn inderdaad geen uiterst culinaire recepten haha. Ik heb voor sinterklaas ook het Voedselzandloper kookboek gekregen en dat zijn een heel ander soort recepten. Toch vind ik de Bodieboost recepten als student wel heel erg fijn, omdat ze vaak snel klaar zijn en niet te duur zijn!

    Like

  3. Als ik volgend jaar terug op mezelf ga wonen denk ik dat ik ook zo’n boek moet aanschaffen! Ik heb nooit inspiratie als ik zelf wat eten te maken maar wil wel graag gezond blijven eten… Bedankt voor de tips!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

