Wishlist: Blond Amsterdam

In mijn studentenhuis in Tilburg hebben we geen mooi servies en dat vind ik jammer! We hadden eerst retro servies met oranje bloemen maar die hebben we gelukkig al kunnen vervangen voor een beige servies (dat we van onze lieve buren hebben gekregen die gingen verhuizen!) maar toch wil ik leuker servies. Ik heb besloten alvast voor mezelf te gaan sparen voor als ik in een eigen appartementje ga wonen. En mokken, ontbijtspulletjes en kommetjes kan ik natuurlijk ook gewoon voor mezelf gebruiken!
Ik heb mijn eerste spulletjes al in huis, namelijk een grote mok, twee kleine mokjes en een heel leuk ontbijtbordje, maar ik zou nog wel graag meer willen. Vandaag deel ik met jullie mijn wishlist!

Thee €5,95, Sateschaal €15,95, Kom €8,95, Schaal €29,95
Sushibord €9,95, Gebaksbordje €6,95
Bordje voor theezakje €4,95, Kerstmok €9,95, Gebaksbordje €6,95
Mok €8,95, XL mok €9,95
XL mok €9,95, Schaaltje €8,95

Wat vinden jullie van Blond Amsterdam?

7 thoughts on “Wishlist: Blond Amsterdam

  1. Ik vind Blond echt altijd super leuk, maar heb nog nooit iets gekocht haha! Toch een beetje prijzig voor een arm studentje haha.. Ik studeer trouwens ook in Tilburg🙂

    Like

  2. Aah wat leuk! Wat studeer je? Het is inderdaad prijzig, maar wel leuk om als cadeautje te vragen! Heb gister van de moeder van mijn vriend ook nog 2 mokken gekregen, dus dat is wel lekker sparen haha!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

