10x little black dress

Zwarte jurkjes kunnen natuurlijk altijd, maar (daar kom ik weer hoor..) in december kun je ze helemaal goed gebruiken! Een zwart jurkje is netjes, vrouwelijk en chique wat natuurlijk precies past bij de feestdagen. Ik zocht een aantal mooie exemplaren bij elkaar om jullie wat inspiratie te geven.

Ik heb zelf toch wel een aantal zwarte jurkjes, jammer genoeg zijn ze bijna allemaal zonder mouwen wat ervoor zorgt dat ik ze altijd met een jasje eroverheen moet dragen waardoor het effect altijd een beetje tegenvalt. Ik heb één exemplaar met mouwen en die draag ik heel graag, dus misschien moet ik maar eens op zoek naar nog een mooie. Oh nee. Ik mocht niets meer kopen..

Image and video hosting by TinyPic

1. Pull & Bear
2. H&M
3. H&M
4. Filippa K
5. H&M
6. Zara
7. Mango
8. Pull&Bear
9. Karen Millen
10. H&M

Dragen jullie ook graag een black dress?

6 thoughts on “10x little black dress

  1. Haha, daar herken ik mezelf in! Probeer het de laatste tijd steeds meer omdat ik mijn gecoate broek iedere dag toch ook wel een beetje saai vind haha. Vind het eigenlijk heel leuk staan, dus toch vaker doen!

    Like

  2. Pingback: 12x holiday earrings | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

