Tripje naar Disney geboekt!

Toen ik klein was ben ik wel eens in Disney geweest, en ik vond het helemaal geweldig. Ik heb er altijd hele mooie herinneringen aan over gehouden (en de zeepjes uit het Disney hotel liggen nog steeds in de kast..) en daarom wilde ik heel graag nog een keer. Met kerst welteverstaan, want ik heb echt de mooiste foto’s gezien van Disney met kerst. Zo mooi versierd en alles ziet er prachtig in kerstsferen uit.

Disneyland at Christmas β€οΈπŸŽ…πŸŽ„πŸŽ

Mijn vriend en ik gaan heel graag samen leuke dingen doen. Naar verschillende steden, weekendjes weg, op vakantie, uit eten, naar feestjes, naar de bioscoop en ga zo maar door. We houden er niet van om alleen maar thuis te zitten en dus plannen we vaak leuke dingen. Omdat ik al maanden (niet zo’n subtiele) hintjes gaf dat ik wel heel graag in Disney zou willen zijn rond de kerstperiode en omdat het mijn vriend zelf ook wel heel erg leuk leek hebben we besloten om gewoon te gaan, ook meteen om onze verjaardagen (2 weken na elkaar) te vieren!

Forever Young.

We gingen op zoek naar een weekendje tussen kerst en oud&nieuw, maar doordat we een beetje te laat waren zat alles al vol. De hotels Γ©n de bussen. Dus gingen we op zoek naar een alternatief, en dat vonden we.

Paris...

We boekten bij Slangenreizen en voor ongeveer €95,00 gaan wij een dag heerlijk naar Disney.
We stappen 28 december om ongeveer half 4 ‘s nachts in de bus en komen dan rond 9 uur bij Disneyland Parijs aan. Hier hebben we de hele dag in het park en pas om 8 uur ‘s avonds gaan we weer terug. Op deze manier kunnen we toch genieten van alle attracties, de gezellige sfeer en de kerstparade! Enne de afspraak staat al: als het goed bevalt, gaan we het volgend jaar eerder regelen en lekker een paar daagjes naar Disney Γ©n in een Disneyhotel. (waar ik weer zeepjes mee kan nemen, haha)

Daily Glamorous | via Tumblr

Enne daarnaast krijg hij nog een leuk cadeautje waar ik jullie later meer over ga vertellen, maar dat blijft nu nog een verrassing, want wie weet leest hij wel meeπŸ™‚

Little world

I can’t wait en ik weet zeker dat we er een fantastische dag van gaan maken over 17 dagen al!
Zijn jullie wel eens in Disney geweest?

Bron foto’s: Weheartit

10 thoughts on “Tripje naar Disney geboekt!

  1. Ahhh, ik wil ook zo graag naar Disney rond de kerst! Lijkt me zo mooi. Slangenreizen heeft leuke aanbiedingen he, voor zo’n prijsje naar Disney!

    Like

  2. Leuk vooruitzicht joh! Ik ben er nog nooit geweest en normaal ben ik ook niet zo van de pretparken maar Disney met kerst lijkt me wel heel erg leuk om een keertje te zien!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

