Bijkletsen #11

Weer een weekje dichterbij kerst! Ik heb een hele fijne week gehad die erg gezellig begon met een fijn weekend. Vrijdagavond ging ik naar mijn vriend voor een avondje sinterklaas. We gingen met zijn allen gourmetten en daarna heb ik hele leuke cadeautjes gekregen: een fashioncheque, een biba armbandje, 2 grote blond mokken, 2 chocoladeletters en een nagellakje en daarna kreeg ik van mijn vriendje nog de allergrootste fles van mijn favoriete Christina Aguleira geurtje, lief! Daarna keken we met zijn allen films en dat was super gezellig!

Zaterdag sliepen we lekker uit en gingen we laat op de middag op weg naar mijn thuis! We aten heerlijk en uitgebreid met mijn ouders en keken daarna 3 afleveringen van de serie overspel. De volgende ochtend waren we alweer vroeg wakker want mijn papa was jarig! We gaven hem leuke cadeautjes, aten taart en er was de hele dag visite over de vloer. Heel leuk!

Image and video hosting by TinyPic
1. Ik liep een keer naar mijn werk omdat ik geen zin had om te fietsen, beviel goed!
2. Ik won de ciaté mini mani month bij Kelly en ik ben er ontzettend blij mee! Er komt snel een post over. Voor de 100ste keer bedankt lieve Kelly!
3. De grote Yankee Candle die ik van mijn lieve moeder voor sinterklaas krijgt is heerlijk.
4. Lekker relaxen en mijn nagels lakken na een douche, die welverdiend was na 6 km hardlopen.

De week begon met een kamp van school, en ook de rest van de week volgde er stage terugkom activiteiten zoals een meeting met allerlei mensen uit het werkveld. Daarnaast kregen we natuurlijk ook weer een opdracht die deze week alweer af moet zijn, dus mijn vrije tijd ging daar grotendeels heen. Daarnaast heb ik natuurlijk lekker hardgelopen

Image and video hosting by TinyPic
1. Heerlijke lunch van yoghurt, noten, muesli,  rozijnen, cranberries en gedroogde banaantjes.
2. Deze mini pony vond ik ZO leuk. Zijn poten waren echt mini en zijn nek mega dik haha. Hij leek net nep! We zagen hem vlakbij onze kampeerboerderij op kamp.
3. Weer terug van kamp! Toen nog met mijn slaapzak, koffertje en tas naar mijn kamer slepen.
4. Candy Canes! Christmas feelingsssssssss

Komend weekend wordt een héle leuke: ik ga een weekendje naar mijn vriend in Maastricht, we gaan onder andere weer eens lekker sushi eten en een dagje naar Aachen, heel veel zin in!
Hebben jullie ook al zin in het weekend?

8 thoughts on “Bijkletsen #11

  1. Je ben goed verwend zo te zien🙂 en Biba armbandjesvzijn LEUK!
    En je schopt een pony wel tegen z’n ego t zijn wel edele dieren hihi
    Leuk overzichtje, leuk om te lezen.

    Like

  2. Pingback: Ciaté Mini Mani Month | Life of Simone

  3. Jaaa bijna kerst, gaan snel hè!! Ahh die kaars lijkt me heerlijk, lief van je moeder! Hoe was Maastricht :D? Ik ben komend weekend ook in Valkenburg (weekend met moeder voor mn verjaardag) en dat weekend erop in Landgraaf (weekend met mn vriend voor mn verjaardag) haha. Ben al jaren niet in die buurt geweest, toen ik 3 was ofzo voor het laatst! Succes met laatste dingen afronden voor je stage! x

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

