Mijn favo sieraden!

Vandaag wil ik jullie graag mijn favoriete sieraden laten zien. Deze sieraden draag ik heel graag en de meeste ook iedere dag. Mijn horloge draag ik al 1,5 jaar elke dag en ik ben er nog steeds ontzettend blij mee. Mijn armbandjes wisselen nog wel eens, tussen deze en een zilveren van Ti Sento. Mijn ring ben ik helaas vergeten op de foto te zetten, maar die is ook niet heel bijzonder. Gewoon zilver met een klein steentje. Ik vergeet zelfs dat ik deze draag. Ik heb hem denk ik al zo’n 4 a 5 jaar om en doe hem nooooit af.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

– Mijn horloge is van Oozoo. Hij was echt rosé goud maar zit nu meer tussen goud en rosé goud in. Toch ben ik er nog steeds heel blij mee.
– Het armbandje met bruin en goud is van Supertrash en heb ik gekregen van mijn vriend.
– Het andere armbandje is van Biba en heeft kraaltjes die van kleur verwisselen tussen een soort van roségoud en zwart, ik vind hem heel mooi!
– De oorstekertjes zijn van pareltjes met roségoud en deze draag ik bijna iedere dag.
– De andere oorbellen zijn van H&M en ik vind ze echt super mooi! Ik ga ze dragen met kerst en vast ook nog wel vaker met leuke feestjes!

Ik ben trouwens best trots op deze foto’s. Ik heb gemerkt dat mijn camera echt zo slecht nog niet is, het enige wat nodig is is goed daglicht!
Wat vinden jullie van mijn sieraden en de foto’s?

13 thoughts on “Mijn favo sieraden!

  1. Heel mooi. Het zijn bescheiden sieraden, iets waar ik wel van houd🙂.
    Ik ben nog op zoek naar zo’n soortgelijk horloge, ontzettend gaaf.
    Ik volg je via bloglovin!

    Like

  2. Pingback: Nieuw horloge: Oozoo | Life of Simone

  3. Pingback: Mijn zilveren sieraden | Life of Simone

  4. Pingback: Tip: Xenos | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

