Inspiratie: Kerstdessert

Komende week is het alweer kerstmis en daar heb ik ontzettend veel zin in! Zoals jullie weten ben ik gek op gezelligheid, kerstmis en op eten en daarom verheug ik me er zo erg op. Eerste kerstdag vieren we bij mijn ouders thuis en ik heb aangeboden om het dessert te maken. Ik kan maar niet kiezen wat ik nu uiteindelijk zal gaan maken, want er zijn gewoon zo ontzettend veel lekkere recepten te maken. Ik heb al mijn potentials voor jullie op een rijtje gezet, zodat je er misschien zelf wat inspiratie uit kunt halen of mij kunt overtuigen van het allerlekkerste recept.

Holiday Dessert Recipes to Impress Your Guests - iVillage
Triffle

Best Chocolate Cake Recipe. Made this tonight and added 1 cup of chocolate chips. It was so amazing. Will make again!!
Chocoladetaart

Mini Santa Hat Cheesecake Recipe from bakedbyrachel.com An adorable addition to your holiday party!
Cheesecakejes

christmas dessert
Kerstcupcakes

christmas desserts
Tiramisu

Red Velvet Cake
Red velvet cake

Hebben jullie ook de eer iets te gaan maken met kerstmis? Wat gaat dat worden?

21 thoughts on “Inspiratie: Kerstdessert

  1. Gelukkig hoef ik geen dessert te maken, daar ben ik namelijk helemaal niet goed in๐Ÿ˜‰. Wel goede inspiratie. Leuk vooral in die potjes.
    Ik maak zelf de amuse, dat ligt meer in mijn straatje.

    Like

  2. Ik wou dat ik je kon helpen met je keuze, maar dit ziet er allemaaal gewoon te lekker uit!! Hele goeie inspiratie is dat ik zou ze gewoon allemaal maken haha.
    liefs

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

