Bijkletsen #12

Na de terugkom week van stage waarin ik al mijn lieve klasgenootjes weer heb gezien stond er een heel leuk weekend voor de deur! Vrijdag ging ik richting Maastricht (dat was al ongeveer 4 maandjes geleden) om daar weer eens een weekend samen met mijn vriend te zijn!

Vrijdag liepen we even de stad in en haalden we wat boodschappen. Daarna kookten we hele lekkere pasta met bospaddestoelensaus, groenten, kip en rucola. ‘s Avonds keken we lekker een filmpje (american pie 2 dit keer, best wel grappig om die weer eens te zien haha!)Β  en gingen we niet te laat slapen omdat we de volgende dag naar Aachen zouden gaan.

Aachen is een hele leuke Duitse stad, die vooral met kerst de moeite waard is. De hele stad is prachtig versierd en overal zijn kerstmarktjes waar je hele leuke spulletjes kan kopen en lekker kan eten. Vanuit Maastricht is het een uurtje met de bus, en omdat we allebei weekend ov hebben was het ook nog eens gratis. We stapten midden in Aachen uit en winkelden de hele dag (DM!!, shoplog volgt). Tussendoor lunchten we bij Back Werk. 2 broodjes, 2 warme chocolademelk, 1 flesje ijsthee en een grote brownie voor €10,00, en alles super lekker en vers. Aanradertje! Rond 5 uur namen we de bus weer terug naar Maastricht want om 8 uur moesten we bij Tokyoto zijn: een sushi restaurant!
We hebben heerlijk gegeten en het is denk ik het beste sushi & grill restaurant waar ik tot nu toe ben geweest. Zowel de sushi als de grill gerichten waren heerlijk en vers en ook de keuze was heel divers.

Image and video hosting by TinyPic
1. Jurkje (lijken pailletten mouwen, maar het is kant) 2. De pasta van vrijdag 3. Maastricht❀
4. Vrijthof 5. Aachen 6. Etalage van Nobis in Aachen
7. Kerstboompie! Vind hem zo mooi dit jaar! 8. Selfie met rode lipstick 9. Sushi-time

We keken nog een filmpje, welke weet ik niet eens meer want ik viel al snel op de bank in slaap. We sliepen zondag heerlijk lang uit en gingen toen weer even de stad in voor wat boodschapjes en doken ook nog even wat winkels in. Op het vrijthof zijn heel veel eettentjes nu voor de kerstmis, dus we haalden een heerlijke oliebol (hij) en wafel met chocolade (ik). We liepen terug naar huis, keken een aflevering van de serie Overspel en toen was het alweer tijd om te koken. We aten witte rijst met Javaanse kip in kokos-curry saus met boontjes en ui. Heel lekker maar wel een beetje erg pittig (iets teveel sambal, oepsie). Ik heb echt ontzettend genoten van dit weekend, het was geweldig!

Zondagavond ging ik weer terug naar Tilburg voor een weekje stage! De hele week ben ik druk in de weer met zo’n beetje de laatste loodjes en morgen staat er een kerstetentje en borrel op de planning met mijn collega’s! Het weekend ben ik lekker thuis, ik ga wat leuks doen met een vriendinnetje en dan is er alweer een week voorbij.
Volgende week is het kerstmis en daar verheug ik me enorm op!

Ook wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het lezen van mijn blog. Ik krijg steeds meer volgers, lezers en reacties en daar ben ik heel blij mee en trots op! Dankjulliewel!!

Fijn weekend allemaal,
veel liefs!

2 thoughts on “Bijkletsen #12

Laat je een reactie achter? :-)

