9x high heels

Om mijn feestdagen serie compleet te maken heb ik deze keer een aantal hele mooie high heels voor jullie geselecteerd. Eerder maakte ik al zo’n post over jurkjes, clutches en oorbellen en deze keer dus de schoenen!

Heels

1. Zara
2. Pull&Bear
3. Forever21
4. Mango
5. Pull&Bear
6. H&M
7. H&M
8. Zara
9. Mango

Zelf heb ik mijn outfits nu ook compleet!Β  Ik heb nieuwe zwarte heels, taupe kleurige enkellaarsjes met hak, een zwart jurkje, rode lipstick, feestelijke oorbellen en een mooie donkerblauwe blazer gekocht! Hoe ik het ga combineren gaan jullie waarschijnlijk nog zien, want ik ben van plan outfitfoto’s te gaan maken van mijn kerst en oud&nieuw outfits.
Ben jij al helemaal klaar voor de feestdagen?

6 thoughts on “9x high heels

Laat je een reactie achter? :-)

