Geshopt: DM

Ik ben helemaal gek op de DM, een Duitse drogisterij. Ze hebben hier een heel uitgebreid assortiment aan eigen merken en A-merken, en het allerleukst is nog dat het allemaal heel erg goedkoop is. Ze hebben een eigen merk, Balea, waar ze allerlei spullen van hebben: van handcrème, tot gezichtsreiniger, tonic, nagellakremover, bodylotion, douchegel, haarmaskers, serums en ga zo maar door. Dit is echt een heel fijn merk, alle producten die ik tot nu toe heb zijn echt prima en dat voor hele lage prijzen, denk aan €0,65 voor een shampoo en €1,20 voor een tonic. Daarnaast verkopen ze gewoon merken zoals Dove, Nivea, Maybelline, Catrice, Essence, Granier, L’oreal, Gliss Kur en nog veel meer bekende merken.

Afgelopen weekend bracht ik weer eens een bezoekje aan Duitsland, en waar ik meestal naar Kleve ga was ik deze keer in Aachen. Het was een geweldig leuk dagje omdat Aachen helemaal in de mooie kerstsfeer was en daarnaast zit er in elke straat wel een DM, hele grote ook, waardoor ik rustig kon kijken! Ik heb me nog in gehouden, want alles wat ik heb gekocht is het volgende:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

De prijzen waren als volgt:
Balea glimmende tube shampoo €1.45
Balea glimmende tube conditioner €1.45
Balea shampoo €0.65
Balea conditioner €0.65
Balea deospray €0,55
Balea reme tegen onzuiverheden €1,85
Dove wintercare bodylotion €2,25
Essence long lasting rode lipstick €2,25
Catrice BB cream €5,95
Catrice concealer €2,95

Zoals je ziet hartstikke goedkoop! Dus wanneer je eens in Duitsland bent moet je zeker een bezoekje brengen aan de DM.

7 thoughts on “Geshopt: DM

Laat je een reactie achter? :-)

