Christmas Tag!

Vanavond is het kerstavond, het begin van een van de mooiste dagen van het jaar! Vandaag is ook nog eens mijn lieve vriend jarig, dus dat maakt het extra leuk! Het leek me leuk vandaag al een kerst-achtige blogpost te maken, en dat doe ik met een christmas tag, geïnspireerd door Tedje en Anne! Daarnaast heb ik zelf nog wat extra items toegevoegd aan de tag.

Christmas Song
Mijn favorieten zijn echt de standaard kerstliedjes zoals it’s beginning to look a lot like christmas, last christmas en I’m driving home for christmas. Daar krijg ik gewoon zo’n écht kerstachtig en nostalgisch gevoel bij. Vroeger was Eeuwige kerst van Kinderen voor Kinderen mijn favoriet, en stiekem vind ik de tekst nog steeds wel heel mooi.


Christmas Movie

Net als Tedje kies ik natuurlijk voor the Holiday, lekker wegzwijmelen en niet te veel hoeven na te denken.

Christmas Gift

Ik heb met Sinterklaas al heel veel cadeautjes gehad en ik ben bijna jarig, namelijk op 13 januari. Daarom doen we met kerst even geen cadeautjes. Wel heb ik al wat nieuwe hardloopkleding besteld voor mijn verjaardag, dus daar ben ik alvast op aan het wachten! Dat ik samen met mijn vriend de 28ste naar Disney ga vind ik ook wel een christmas gift, ik weet zeker dat ik heel erg van die dag ga genieten.

Christmas Dress

Ik heb dit jaar een mooi jurkje gekocht bij Pull&Bear. Deze gaan jullie nog zien in een outfit post, als een goede foto lukt! Het is een zwart jurkje met driekwartsmouwen. Er zit een laag grofgehaakt kant overheen. Op de andere kerstdag ga ik een leren rokje met een zwarte blouse en donkerblauwe blazer dragen!

Christmas Make-up

Rode lipstick for sure! En een mooie egale huid, roze blush met shimmers, lichte ooglook met eyeliner en veel mascara!

Christmas Hair
Mijn haren eerst stijlen en daarna krullen met mijn dikke stijltang van het Kruidvat. Zo krijg ik mooie losse krullen, die met wat haarlak ook nog eens goed blijven zitten.

Inside or Outside
Kerst vieren zeker lekker binnen! Maar we moeten elke dag wel reizen omdat mijn vriend en ik een stukje uit elkaar wonen en dan zijn we wel buiten.

Christmas Perfect
Met mijn lieve ouders en mijn vriend, lekker eten, mooie kleding en make-up, gezellig samen zijn en vooral genieten van de fijne kerstsfeer.

Christmas Days
Vandaag ben ik dus bij mijn vriend, morgen zijn we bij mijn ouders thuis en op tweede kerstdag bij mijn vriend zijn familie. Druk maar wel leuk!

Christmas Tree
Op mijn studentenkamertje heb ik helaas geen kerstboom, maar thuis bij mijn ouders natuurlijk wel. We hebben een hele mooie, met zilveren en donkerpaarse ballen en veel lampjes.

Christmas Ornaments

Hierbij kies ik zeker voor kaarsjes! Ik ben gek op allerlei soorten kaarsen en in het bijzonder Yankee Candles. Ik brand al elke dag kaarsen en ga dat met kerst ook zeker doen!

Hele hele fijne kerstavond allemaal!

5 thoughts on “Christmas Tag!

Laat je een reactie achter? :-)

