Xmas time!

Very very merry christmas allemaal!
Al maandenlang keek ik hiernaar uit en nu is het zover, kerstmis! Gister was mijn lieve vriend jarig en hebben we een heerlijk dagje gehad. Hij heeft van mijn een aftershave gekregen van zijn favoriete geur, Acqua di Gio en een vakantiefoto van ons samen op hout gedrukt. (hierover later meer!) Daarnaast gaan we natuurlijk samen naar Disney om onze verjaardagen te vieren.

Apple and mince pie crumble bars

Untitled

Vandaag is het eerste kerstdag en na een heerlijk kerstontbijt bij mijn vriend gaan we met de trein naar mijn ouders. We gaan hier heerlijk eten, wat weet ik nog niet want dat is een verrassing.  Wel weet ik het toetje al, want dat ga ik verzorgen. Ik ga een warme apple crumble maken met gele room, slagroom en ijs, klinkt gezond he? Haha. Ik hoop dat het héél lekker wordt. Morgen zal ik jullie wat fotootjes laten zien van het kerstmenu van eerste kerstdag.

Trees

Vanavond slapen we heerlijk hier en morgen vertrekken we weer terug naar mijn vriend zijn ouders waar we een dagje gezellig met familie gaan doorbrengen, natuurlijk weer met veel lekker eten. Ik heb er zo veel zin in!!
Vrijdag gaan we een lekker dagje relaxen en bijkomen van kerst (en misschien nog wel een rondje hardlopen om de overtollige calorietjes eraf te lopen). We moeten vroeg naar bed die avond, want we moeten om 03.30 in de bus zitten op weg naar DISNEY!! Nog iets waar ik zo ontzettend naar uitkijk.

Untitled | via Tumblr

Untitled

Hoe gaan jullie vandaag kerstmis vieren? Hoe dan ook, het wordt vast heel gezellig en ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne en gezellige dag hebben.

Veel liefs,
Simone

Bron foto’s: weheartit

6 thoughts on “Xmas time!

Laat je een reactie achter? :-)

