Xmas time II

Eerste kerstdag is het alweer voorbij en vandaag is het tijd voor tweede kerstdag. 24 december was heel leuk. De verjaardag van mijn vriend was erg gezellig, hij vond zijn cadeautjes erg leuk! ‘s Avonds hebben we met zijn allen gedineerd en dat was erg lekker! Vandaag zijn we zoals ik al vertelde weer naar mijn ouders gereisd waar we ook weer heerlijk hebben gegeten. Een foto van mijn outfits is tot nu toe nog niet gelukt helaas. 24 december droeg ik mijn leatherlook skinny met zwart blousje, een wollig zwart vestje en mijn hoge taupekleurige enkellaarsjes. Vandaag draag ik een panty, leren rokje, zwarte blouse en donkerblauwe blazer. Omdat ik jullie toch al wat snapshots had beloofd, bij deze!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Als voorgerecht had ik een erg lekkere carpaccio en de rest een garnalencocktail van Hollandse garnalen en zelfgemaakte cocktail-whiskey saus.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Als hoofdgerecht hadden we aardappelgratin, pommes duchesses, een heerlijke biefstuk, champignons, een stroganofsaus, witlof met ham en kaas uit de oven en een salade. Het toetje hebben mijn vriend en ik verzorgd en dat was een warme appelcrumble mÊt banketbakkersroom, slagroom en ijs. Heerlijk! Nu ik dit typ zit ik heel vol en ga ik genieten van een lekker avondje uitbuiken en gezellig samen zijn!

Image and video hosting by TinyPic

Hele fijne tweede kerstdag vandaag!
Veel liefs Simone

2 thoughts on “Xmas time II

Laat je een reactie achter? :-)

