Wish: Urban Decay

Naast Too Faced is Urban Decay één van mijn favoriete beautymerken. Helaas zijn de merken beide niet meer in Nederland verkrijgbaar, maar online shoppen is natuurlijk altijd een optie! Ook ga ik komend jaar sowieso naar Londen en wie weet waar nog meer naartoe, dus dromen mag! Ik heb een lijstje producten van Urban Decay samengesteld die ik toch wel heel graag zou willen hebben..

Image and video hosting by TinyPic

Naked Basics: Een mini naked palletje met prachtige kleuren die heel draagbaar zijn. Omdat ik mijn make-up vaak mee moet nemen en steeds op een andere plek slaap, is zo’n palletje erg handig.
Naked blushed: Ook van de Naked serie, maar dan met prachtige blushes erin. Ik vind de warme kleuren heel mooi en zou ook dit palletje graag toevoegen aan mijn collectie.
Kwasten: Deze schijnen heel fijn te zijn, en mijn Ebay kwasten beginnen een beetje te verslijten.
Compact powder: Ook over deze heb ik goede verhalen gehoord.
Oogschaduw: Wat een mooi kleurtje is dit, voor de feestdagen of een feestje bijvoorbeeld. Jammer genoeg zal ik deze niet meer voor de feestdagen kunnen gebruiken.
Foundation: Ik ben altijd in voor het testen van nieuwe foundations, op dit moment gebruik ik een hele fijne BB cream van Catrice, wat natuurlijk een goed budget alternatief is.
Lipstick: Hoe mooi is deze berry kleur? Nothing more to say.
Naked 3: Ik heb nog geen van de naked palettes van Urban Decay, het is er gewoon nog nooit van gekomen. Toen de eerste foto’s verschenen van nr. 3 vond ik dat helemaal niet erg. Deze moet en zal ik hebben! Helemaal mijn kleurtjes.
Primer potion: Dé oogschaduwbasis onder de oogschaduwbasissen als ik meerdere beautyblogs moet geloven! Ik ben benieuwd.

Wat is jullie favo beautymerk?

6 thoughts on “Wish: Urban Decay

Laat je een reactie achter? :-)

