Foto op hout

24 december was mijn vriend jarig en ik had natuurlijk cadeautjes voor hem! We spraken af sowieso samen naar Disney te gaan voor onze beide verjaardagen, maar ik vind het toch altijd leuk wat te geven. Hij kreeg een aftershave balsem van zijn favoriete geur Acqua di Gio van Armani én een foto van ons op hout. Foto’s laten drukken op canvas is al een hele tijd een soort van hit, ik heb het nooit echt leuk gevonden. Ik kwam nu achter iets nieuws, een foto op hout! Ik onthield het en bestelde er één voor mijn vriends verjaardag.

Image and video hosting by TinyPic

Dit is ‘m! Ik heb gekocht bij fotoophout.nl , het is een 20×30 versie op vurenhout, met whitewash. Deze versie kost €39,95 misschien wel wat prijzig is, maar ik vind het echt erg mooi!
Het plankje is dik genoeg om te blijven staan en er zit ook een soort van ophang systeem bij. Ze proberen om geen noesten in gezichten te krijgen, en dat is bij deze ook helemaal niet het geval! Ik vind het mooi dat je ziet dat het hout is, dit heeft toch een veel stoerder uiterlijk dan een foto op canvas?

Wat vinden jullie van een foto op hout?

6 thoughts on “Foto op hout

Laat je een reactie achter? :-)

