2013

De heerlijke kerst is alweer voorbij en vandaag is de laatste dag van 2013. Voor ik vanavond het nieuwe jaar in ga, heb ik een overzicht gemaakt van mijn jaar. Ik heb een erg fijn jaar gehad en ondanks dat het een heel druk jaar is geweest heb ik heel veel leuke dingen gedaan. Ik heb eens teruggekeken op Instagram en mijn hoogtepunten bij elkaar verzameld. Ik gebruik Instagram nu ruim anderhalf jaar en ik vind het zo leuk om foto’s met beschrijvingen terug te kunnen kijken in een soort van tijdlijn, vaak krijg ik echt het gevoel van het moment van de foto dan terug. Uit elke maand heb ik 4 favoriete foto’s uitgekozen, die ik graag nog een keer met jullie wil delen.

Januari


1. Mijn vriend was de hele maand januari in Italië en kwam aan het eind van de maand weer terug, wat was ik blij! 2. Gala met mijn vriendinnen 3. Ik was na lange tijd weer op mijn kamer in Tilburg en was blij er weer te zijn. 4. Hier was ik jarig en werd ik 19!

Februari


1. Sushi time met vriendinnen 2. Ik ging op valentijnsdag een nachtje in een hotel slapen met mijn vriend, als cadeautje nog voor mijn verjaardag. 3. Die avond gingen we uiteten bij Humphreys. 4. Samen met mijn company, een bedrijfje dat ik op school had, presenteerden we onze proefversie van het boek.

Maart


1. Pasen 2. In Gent met school 3. Sushi time 4. Topdag met school in de Efteling!

April


1. Samen met een klasgenootje en vriendin regelde ik weer iets voor de opendag op school, ik vond het goed uitgepakt! 2. De eerste barbeque van het jaar, op het dak nog wel 3. Liefmans op het terras om het goede weer te vieren 4. Hier fietste ik naar mijn werk bij de Hunkemöller, wat was dat een leuk baantje!

Mei


1. Mijn ouders ophalen op Schiphol na hun vakantie 2. Pasta pesto eten en wijn drinken met vriendinnen 3. Weekendje Drenthe met de vrienden van mijn vriend en een vriendin 4. Hier was ik klaar voor een héél leuk gala

Juni


1. Samen met mijn lieve nicht een dag voor mijn laatste tentamen en dus de dag dat ik vakantie kreeg 2. Maastricht, mijn lievelingsstad 3. Samen met mijn vriend uiteten tijdens een fijn weekendje, we hadden een heerlijk nagerecht 4. Eindelijk weer zon!

Juli


1. Fijne vakantie in Kos met vriendinnen 2. Wat drinken met vriendinnen en daarna uiteten om ons schooljaar af te sluiten. 3. Salade op het stand in Kos, genieten 4. Cocktails met vriendinnen

Augustus


1. Proost! De leukste vakantie die ik ooit heb gehad, samen met mijn vriend in Kreta. 2. Lekker bruin en heerlijk eten op vakantie. 3. Een dagje Domburg met mijn lieve papa en mama. 4. Diehard zonnen! Wat mis ik mijn bruine kleurtje.

September


1. Het laatste weekend voor mijn stage nog even heel erg genoten! 2. Een foto voor de website van mijn nieuwe stage. 3. Chocolade, die had ik wel nodig want september was niet zo fijn. 4. Uiteten met mijn lieve familie en daarna op stap met mijn vriendinnen. Heel gezellig!

Oktober


1. Ik sprak weer af met vriendinnetje Isabelle, en we begonnen samen met hardlopen. Ook doen we andere leuke dingen samen, zoals hier koffie drinken! 2. Voelde me sinds een tijdje weer happy. 3. Heerlijk uiteten met een lieve vriendin en vriend. 4. Avondje terrassen met mijn lieve vriendinnetjes.

November


1. Een brownie die ik bakte voor mijn lieve vriendinnen, we vierden met zijn allen sinterklaas door heel veel en lekker te eten en te drinken 2. Geweldig avondje stappen met mijn huisgenoten 3. Al het eten testen in het nieuwe restaurant van mijn tante, die werd de dag erna geopend! Het was erg gezellige met mijn hele familie. 4. Warme chocolademelk tijdens een fijn weekend met mijn vriend.

December


1. Een geweldig weekend Maastricht en een dagje Aachen 2. Gezellige sfeer door kaarsjes en kestversiering 3. De kerstboom van dit jaar, i love it! 4. Ik had een mega gezellige sinterklaas (heb het maarliefst 3 keer gevierd) en kreeg hele leuke cadeautjes.

Het was een heel leuk en fijn jaar en ik hoop op nog zo’n jaar!
Hoe was jullie 2013?

8 thoughts on “2013

  1. Een mooi jaar met toffe foto’s, ben al benieuwd naar je blogs in 2014! 2013 was voor mij echt een jaar van flinke hoogte- en dieptepunten, een echte achtbaan. Vanavond zit ik dan ook als tegenstelling rustig met mijn ouders en broertje op de bank en aan de gourmet, heerlijk🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

