2014

Allereerst: HAPPY HAPPY HAPPY New Year, voor jullie allemaal!
Ik hoop dat jullie een hele fijne, leuke, gezellige en veilige jaarwisseling hebben gehad, en knallend het nieuwe jaar in zijn gegaan.

2014 💗

Ik schreef al een post over mijn 2013 en daarin schreef ik dat ik hoop dat 2014 weer zo’n fijn jaar wordt. Ik heb nog niet heel veel dingen gepland, maar de dingen die ik heb gepland wil ik graag met jullie delen!

– 10 km loop
12 januari loop ik mijn eerste hardloopwedstrijd, van 10 km. Hier heb ik veel zin in, en hoop dat ik het gaat halen! Ik wil verder lekker blijven hardlopen en naar mijn volgende doel van 15 km gaan.

– 20th Bday
13 januari word ik 20 en daar heb ik zin in! Ik ga het lekker vieren en genieten.

– Minor Engelse taal & cultuur
In februari start ik met mijn minor Engelse taal & cultuur. We gaan in April een week naar Londen en dat is natuurlijk heel leuk. Een vriendin gaat toevallig dezelfde minor doen, ook in Eindhoven, dus dat wordt heel leuk! Daarnaast heb je tijdens de minor wat meer vrije tijd dan tijdens stage, dus daar ga ik erg van genieten, maar ga wel een bijbaantje zoeken.

– Citytrip met vriendin
Samen met Lonneke ga ik een lekker weekendje weg. Waar naartoe weten we nog niet, we twijfelen tussen Brussel, Antwerpen, Parijs en Berlijn! Waar zou jij voor kiezen?

– Ik rond in 2014 mijn derde jaar Lifestyle af en begin ik aan mijn vierde en dus laatste jaar, wat ik best jammer en ook spannend vind.

En dat was het eigenlijk al. Ik hoop weer een hele fijne zomervakantie te hebben en een mooie reis te maken, maar dat weet ik nog niet. Ik blijf lekker in mijn kamertje in Tilburg wonen en in het weekend van hot naar her reizen. Ik moet wat minder shoppen en wat meer sparen maar of dat gaat lukken weet ik niet. Ik blijf lekker sporten en bezig met gezond eten. Ik ga net zoals vorig jaar niet besparen op uit eten want daar ben ik echt helemaal gek op. Ik ga veel leuke dingen doen met mijn vriendinnen , familie en vriend. Ik ga vooral heel veel genieten van het komende jaar en ik hoop dat het weer een topjaar wordt!

Geniet van deze nieuwjaarsdag en maak er wat moois van!!❤

4 thoughts on “2014

Laat je een reactie achter? :-)

