Bijkletsen #13

Lieve allemaal,
Ik hoop dat jullie allemaal een mega fijne kerst en een goede jaarwisseling hebben gehad. Ik heb de afgelopen dagen niet veel op jullie blogs gereageerd en ook niet op jullie reacties hier. Dit komt omdat ik echt aan het genieten was van de kerstdagen en weinig thuis ben geweest. Ik vind het heel fijn dat jullie mijn blogjes toch blijven lezen en blijven reageren, heel erg bedankt daarvoor!!

Afgelopen week even geen bijkletsen doordat het kerstmis was en bijna alle artikeltjes al vooraf gepland stonden! Nu heb ik dus extra veel foto’s van mijn hele fijne weken! Het staat allemaal een beetje door elkaar, maar zo vond ik de foto’s het leukst staan, haha.

Image and video hosting by TinyPic
1. Hardlopen ging heel erg goed! Helaas de laatste week niet zo, omdat ik ziek ben geweest. Maandag voor kerst werd ik erg verkouden en dat is tot nu toe niet over gegaan.
2. Mijn lieve vriend was jarig zoals ik al vertelde, natuurlijk aten we vlaai! Dit was lekkere rijstevlaai.
3. Dit was op tweede kerstdag. We gingen eten bij de tante en oom van mijn vriend samen met nog meer familie. Het was heel erg gezellig én lekker. De hele tafel stond vol lekkere hapjes, onder andere dit kaasplankje.
4. Het hondje van mijn opa en oma!
5. Kerstavond bij mijn vriend thuis, we gingen toen alle verjaardagsvisite weg was heerlijk dineren. Daarna kwam er nog meer visite en daarna nog vrienden van mijn vriend. Een heel gezellig dagje.
6. Dit is ook bij mijn opa en oma thuis, oma had de kaneelbroodjes gemaakt naar het recept van mijn blog, maar had dan nog lekkere rozijnen toegevoegd, dat moet je zeker proberen: super lekker!
7. Mijn moeder dekte de tafel heel mooi eerste kerstdag. Dit zat om onze servetten heen.
8. Samen kerstmis vieren!
9. Na de kerst moesten we weer anderhalf uur treinen naar mij thuis, we haalden allebei een klein doosje sushi bij de AH to go. Lekker!

Image and video hosting by TinyPic
1. Disney!!! Wauw, wat geweldig was het.
2. Carpaccio als voorgerecht, mmm
3. Samen!
4. Lekkere yankee candle en kerstballen.
5 .We speelden véél spelletjes afgelopen week, party&co, kaartspelletjes, yahtzee én een computerspel wat ik al jaaaaren niet meer had gedaan: rollercoaster tycoon, superleuk!

Disney was zo geweldig dat het een apart artikel verdiend, die jullie de komende dagen zien verschijnen! Hoe waren jullie feestdagen?

One thought on “Bijkletsen #13

Laat je een reactie achter? :-)

