Bodieboost: Het kookboek

Ik gaf het al eerder aan: er is een nieuwe boek van Bodieboost. Degene die mij al lang volgen weten dat ik vorig jaar ook aan Bodieboost heb gedaan met succes en dat ik altijd in die principes ben blijven denken (helaas wel met heel wat jokertjes teveel, haha). Ik was dan ook razend enthousiast toen ik hoorde dat er een nieuw boek aankwam. Inmiddels heb ik het boek binnen, ik heb het gekregen van Bodieboost om uit te testen voor mijn blog, heel erg leuk en fijn! Ik heb het boek inmiddels al helemaal bekeken en ik ben echt ZO enthousiast.

In het kookboek staan niet alleen enorm veel lekkere recepten, er staan ook vier weekmenu’s in. Waren de weekmenu’s in het eerste boek goed, ze waren wel wat basic. In het nieuwe boek zijn de menu’s naar mijn mening veel creatiever en dat vind ik erg leuk! Daarnaast zijn ook de lijsten met producten uitgebreid en zijn er wat dingen toegevoegd zoals een powerfoods lijst.

Ik ben op 2 januari alweer begonnen met het eten naar Bodieboost principes (2x zuivel, 2x eiwit, 2x koolhydraten, 2x groenten en 2x fruit per dag), en ga maandag echt beginnen met een nieuw weekmenu. Natuurlijk ga ik jullie op de hoogte houden met onder andere een eet en sport dagboek!

Voor nu heb ik alvast wat impressies van het boek!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

5 thoughts on “Bodieboost: Het kookboek

  1. Ik kreeg deze boeken ook thuisgestuurd en ga er weer opnieuw mee beginnen! Vorig jaar al eens 7 kilo mee afgevallen, nu maar proberen voor nog eens 10…

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

