Ik en mijn dove limited edition bodylotions

Dat dove bodylotions erg fijn zijn wist ik al, maar ik keek er nooit zo naar om. Ik heb ook hele fijne bodybutters van Rituals en ook de lotions van Victoria’s Secret zijn mij bij lange tijd favoriet geweest. Toch komt dove nu elk seizoen met nieuwe limited editions die op de een of andere manier elke keer mijn aandacht trekken. Niet wanneer ze in een winkel als Kruidvat komen te liggen, maar wanneer ik ze ergens anders tegenkom. Bijvoorbeeld in de Duitse DM of bij de Action. Ik kan het vaak niet laten om er even aan te ruiken, en ja, dan heb ik mezelf aan de veter. Want ze ruiken dus altijd lekker en ik denk dan bij mezelf: als je hem nu niet koopt, dan kun je hem nooit meer kopen! Dus nouja, dan gaat hij in mijn mandje en dan neem ik hem mee. Het scheelt dat ze echt super goedkoop zijn, zowel bij DM als bij de Action (rond de €2,00) want eigenlijk heb ik ze dus eigenlijk helemaal niet nodig (ik heb denk ik echt liters aan bodylotion), maar fijn zijn ze wel! En ach, een beetje afwisseling kan toch geen kwaad?

De laatste maand heb ik deze verzameld:
Image and video hosting by TinyPic

De meest linkse is het nieuwst. Hij is van de beauty blossom lijn en doet me denken aan de lente, door de heerlijke frisse en bloemige geur en de mooie verpakking. Deze kocht ik deze week bij de Action, dus als je er komt, zou ik zeggen, ruik hem eens! De middelste was vorig jaar al favoriet. Het was de wintereditie van 2012 en ik ontdekte hem door mijn moeder. Helaas was ik al vrij snel door mijn voorraadje heen, tot ik afgelopen maand deze bij de Action tegen kwam. Die ging natuurlijk mee. De laatste is de wintereditie van dit jaar, ook een hele fijne geur. Deze komt van de Duitse drogisterij DM.
Ik vind het heel fijn om deze na het douchen te gebruiken, je blijft ze de hele dag subtiel ruiken, ze smeren goed uit, ze zijn niet duur, de flessen zijn mooi, en mijn huid blijft er heerlijk zacht door. Aanradertjes dus!

Laat je een reactie achter? :-)

