B-day wishlist

Maandag is het alweer 13 januari en dat betekent dat ik jarig ben! Ik word 20 jaar en ga het zondag lekker vieren met mijn familie, vrienden en vriend. Later ga ik nog een leuk feestje geven op mijn studentenkamer, maar zondag word vooral een gezellige dag. Naast gezelligheid horen er bij een verjaardag natuurlijk ook cadeautjes. Altijd leuk!

Ik ben al zo ontzettend verwend dat ik nu eigenlijk niet meer weet wat ik moet vragen! Ik heb van mijn ouders en de ouders van mijn vriend zulke leuke cadeautjes gehad met sinterklaas en kerst en ook van mijn lieve opa en oma heb ik een bijdrage ontvangen voor in Disney waar ik hele mooie spulletjes van heb gekocht.

Ik weet al wat ik van mijn vriend krijg, maar nog niet hoe het eruit ziet. Hij heeft namelijk verklapt dat ik een mooie ring van hem krijg, die hij zelf heeft uitgezocht. Hij zegt dat hij héél mooi is en ik geloof hem meteen, hij kent mijn smaak goed! Ik ben heel erg benieuwd, en zal het zondag zien!
Van mijn ouders heb ik al een mooie paarse hardloop top en een winter hardlooplegging gekregen, maar zij willen me graag nog wat geven. Ik heb wat nagedacht en kan wel van alles bedenken, maar ik kan eigenlijk helemaal niet kiezen!

Ik heb een wishlist gemaakt:

Image and video hosting by TinyPic

1. Het Urban Decay Naked III palette. Helaas is deze niet in Nederland verkrijgbaar en ik ben dus ook bang dat ik hier een beetje laat mee ben. Misschien kan ik hem kopen van mijn verjaardagsgeld! Alhoewel.. dat kan ik misschien beter sparen voor mijn gewenste reisjes!
2. Een Tweezerman pincet. Ik heb er samen met mijn moeder eentje thuis, en hij is ZO fijn dat ik er gewoon eentje voor mezelf wil die ik overal mee naartoe kan nemen. Deze zijn te koop bij onder andere Ici Paris en Douglas. Een Roze zou extra leuk zijn natuurlijk😉.
3. Een armbandje van Follow your bliss. Deze zag ik bij Stacey en ik vind hem prachtig. Hij zou heel mooi staan bij mijn horloge en mijn Supertrash en Biba armbandjes. Het steentje is van Jade en dat is een steen die het hart ondersteunt en zorgt voor balans in het leven. Ik vind dit een super mooie betekenis en ik zou het dus heel leuk vinden dit armbandje te krijgen.
4. J’Adore van Dior. Een heerlijk geurtje! Ik heb eigenlijk wel al hele fijne geurtjes, dus misschien moet ik hier nog maar even mee wachten.
5. Een mooie opbergmand voor al mijn tijdschriften en allerhande’s. Deze slingeren nu overal door mijn studentenkamertje en het zou veel netter staan als dit allemaal in een mand zat. Deze is van H&M.
6. Niet op de afbeelding maar ik zou graag eens een gezichtsbehandeling hebben.

Wat zouden jullie vragen als je bijna jarig was? Nog tips of ideetjes?
Ik denk dat het armbandje voor mij nu op één staat. Of misschien geld, zodat ik kan sparen voor mijn vakantie!

6 thoughts on “B-day wishlist

Laat je een reactie achter? :-)

