Dreaming about: Summer!

De kans is groot dat ik deze zomer weer samen met mijn vriend op vakantie ga! Afgelopen jaar gingen we naar Sissi, een heel mooi plaatsje op Kreta, Griekenland. We zaten in Vasia Village, een mooie en lekker kleinschalig all inclusive complex. Gelukkig houden we allebei van dezelfde soort vakanties, wel wat leuke dingen doen en zien maar daarnaast ook vooral lekker uitrusten, lekker eten en genieten van elkaar. Vorig jaar gingen we 8 dagen en we hopen nu 9 of 10 dagen te gaan omdat het ons zo super goed is bevallen!

Ik heb alweer wat rond gaan kijken en ik heb er meteen al weer zó veel zin in gekregen. Ik ben gek op de zomer en op vakantie gaan. We weten nog niet naar welk land we gaan maar ik heb prachtige dingen gezien op Cyprus en Malta, maar misschien wordt het ook wel weer Griekenland of Spanje, Turkije of misschien wel iets heel anders. We wachten nog even met boeken, maar dromen dat kan natuurlijk wel alvast, en daar neem ik jullie graag in mee!

Jolly Roger Bar, Sissi, Greece.

Sissi greece.

Olympic Beach, Greece

Top on my list

Melissani Cave - Kefalonia, Greece

Romantic - Northern Cyprus and ancient city of Girne...not in Turkey, in Northern Cyprus.  It is called the Liman...the marina :)

Malta

malta https://www.stopsleepgo.com/vacation-rentals/malta

Ooit willen we samen naar New York, Curaçao, Bonaire en nog veel meer. Maar voor nu houden we het nog even lekker binnen Europa!

Foto’s via Pinterest

 

8 thoughts on “Dreaming about: Summer!

  1. Oh wow, wat een mooie foto’s!

    Krijg meteen zin om te boeken, maar eerst de 23e al een weekje naar Lanzarote (A).
    Al zul je daar vast niet zo’n prachtige foto’s kunnen maken😦

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

