Bijkletsen #14

Het gewone leventje is weer begonnen en de eerste week van 2014 zit erop! Na een heel fijn weekend was deze vooral erg druk omdat dit mijn laatste week stage is. Morgen heb ik mijn eindpresentatie en gesprek en dan zit het er al weer op. Rust zit er nog even niet in want ik mag me meteen gaan voorbereiden op mijn assessment. Ik heb deze week niet heel veel foto’s gemaakt maar wil mijn week toch met jullie delen.

Image and video hosting by TinyPic
1. Ik eet altijd met mijn huisgenootjes in mijn studentenhuis, maar deze keer was er niemand en dus at ik alleen. Sushi time, gewoon van de Albert Heijn deze keer. Hij was helaas niet zo lekker. Erbij at ik pindasoep, die was ook niet zo heel lekker.
2. Deze lolly kreeg ik in Disney, zo lief.
3. Nog even bloggen na een hele drukke dag met stage, boodschappen, hardlopen, douchen, koken, eten, opruimen, wasjes draaien etc..

Image and video hosting by TinyPic
1. Dit keer Γ©cht sushi time! Eindelijk weer eens naar Sakana geweest met mijn lieve vriendinnetje Lonneke.
2. Ik heb geen droogrek.. dus zet ik mijn fiets maar in mijn kamer en hang daar mijn handdoeken aan, haha.
3. Weer hardlopen! Het gaat lekker. Ik loop altijd hard in het donker en heb daarom een neonroze jack met reflecterende strepen, een armband met ledlampjes en schoenen die reflecteren aan. Veiligheid boven alles!

Morgen avond ga ik heerlijk uiteten om te vieren dat mijn stageperiode is afgerond, dat ik bijna jarig ben en gewoon omdat het kan! We gaan naar Havana, een betaalbaar spaans/mexicaans restaurant in Tilburg. Misschien gaan we ook nog naar de film. Zaterdag ga ik een birthday outfit shoppen en zondag ga ik mijn verjaardag vieren! Zin in!

One thought on “Bijkletsen #14

Laat je een reactie achter? :-)

