Inspiratie: verjaardagshapjes

Zoals jullie weten ben ik maandag jarig en daar horen natuurlijk hapjes bij. Naast de gebruikelijke taart (ik kies dit jaar denk ik voor rijstevlaai, noga-roomvlaai en een kruimelvlaai.) wil ik allerlei lekkere dingen serveren. Ik vind het altijd lastig om dingen te bedenken die bijna iedereen lekker vind en daarom heb ik dit jaar de nodige research gedaan. Ik deel dit met jullie omdat ik denk dat meer mensen wel eens met hetzelfde probleem zitten.

Melon + Parma Ham
Meloen met parmaham

Ham, Spinach & Mushroom Quiche
Quiche

Caprese sticks
Caprese stokjes

Pinterest Party. Shrimp wrapped in Puff Pasty.  Made by Elisa : )
Garnalen in bladerdeeg

these cute mini pizzas look delicious!
Mini pizza’s

Velveeta Nacho Dip
Nachos met dip

Fresh Stawberries, marshmallows, a soft toffee filled chocolate.  Put them together and drizzle with melted chocolate and you have a party on a stick!
Aardbei marshmallow chocolade stokjes

Peppermint Rocky Road - Style Sweet CA
Rocky road

Homemade Peanut Butter Cups - www.afarmgirlsdabbles.com
Peanut butter cups

Welke hapjes maken jullie graag voor een feestje?

5 thoughts on “Inspiratie: verjaardagshapjes

  1. mmm.. dit ziet er allemaal echt heerlijk uit, ook alvast gefeliciteerd trouwens haha! Ik maak vaak worstenbroodjes, minipizzas en soms ook wel stokjes met van alles erop geprikt!

    liefs,
    Femke

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

