10 things you don’t know about me!

Op de blog van Ilse (die ik heel leuk vind) zag ik een post die ik ook wel heel erg leuk vind om te doen. Bij deze heb ik hem overgenomen (Sorry Ilse, haha!) en natuurlijk ingevuld met mijn eigen informatie.

1.  Ik reis veel, vaak en lang met de trein omdat ik in Tilburg op kamers woon en mijn ouders, vriend, mijn familie en familie van mijn vriend wonen allemaal in andere plaatsen.

Photo by kristinehunvik

2. Ik ben ontzettend gek op eten, dag (en soms ook nacht) denk ik er aan. Het betreft gezond eten, maar ook ongezond eten. Ik ben gewoon goed op gewicht maar ik wil toch wat kwijt en daarom ben ik weer aan het Bodieboosten geslagen. Vooral op het station komen is voor mij nu niet meer zo leuk als eerst (Starbucks, AH to Go chocolate chip cookies, croissantjes, pecanbroodjes, focaccia’s..)

Untitled

3. Ik droom ervan om dit jaar nog naar New York te gaan maar denk niet dat dat gaat lukken, qua financiën en ik weet niemand die mee wil. Dus mijn doel is sparen en zo gauw het kan alleen op pad! Heel eng maar ook heel leuk denk ik
4. Ik moet lijstjes maken. Anders heb ik geen rust in mijn hoofd. Als ik me
5. Ik ben denk ik een klein beetje koop verslaafd. Ik houd gewoon zo erg van shoppen en nieuwe spulletjes. Hier wil ik eigenlijk vanaf, maar ik bedenk me steeds weer dingen die ik toch heel graag wil hebben.
6. Ik had eerst echt een hekel aan films kijken en kon me nooit concentreren, maar nu vind ik het echt heel erg leuk en word ik echt ontspannen van een filmpje kijken.

J'adore Fashion ~'s Photos | via Facebook

7. Hardlopen begint een soort van verslaving te worden. Als ik het niet doe voel ik me slecht en na het lopen voel ik me zo fijn!
8. Ik ben al heel trots op wat ik bereikt heb, 80 followers via Bloglovin’ vind ik niet weinig! Toch hoop ik binnenkort de 100 te halen, dat is zo’n mijlpaal!
9. Ik ben gek op Instagram. Het is echt mijn meest favoriete app allertijde. Het is gewoon zo’n fijn tijdsverdrijf, inspiratiebron en uitlaatklep.

New England | via Tumblr
10. Ik snap niet waarom ik geen journalistiek ben gaan studeren aangezien mijn passie toch echt bij schrijven ligt. Gelukkig kan ik met mijn huidige opleiding, komende minor en master een hele stap in de goede richting doen denk ik!

7 thoughts on “10 things you don’t know about me!

  1. Leuk om te lezen. Dit soort blogjes zie ik heel veel trouwens de laatste tijd, is het een soort tag?
    Wat fijn trouwens dat het hardlopen zo lekker gaat. En die 100 BL volgers komen vanzelf.🙂

    Like

  2. omg ik bezwijk bijna bij het zien van die aardbeien foto, was het al maar weer zomer😮 er ik niks lekkerder voor mij dan een coupe aardbeien :d

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

