Mijn verjaardags cadeautjes!

Zoals jullie al weten was ik afgelopen maandag jarig en heb ik het zondag uitgebreid gevierd. Naast dat ik mij het hele weekend super jarig heb gevoeld en het héél erg gezellig heb gehad heb ik ook hele leuke cadeautjes gehad.

Het begon vrijdag al. Mijn eindpresentatie zat erop, mijn vriend had die dag ook een tentamen gehad wat erg goed was gegaan en we besloten lekker samen uiteten te gaan. We gingen weer eens naar Havana waar we echt heerlijk en gezellig aten. Mijn vriend kon zijn cadeautje niet meer voor zich houden en ik was eigenlijk ook wel HEEL erg benieuwd, dus ik kreeg het alvast.
Er kwam een knalroze Zinzi tasje uit zijn tas en toen wist ik al genoeg. Dit is een geweldig cadeau!! In het tasje zat een prachtig doosje met een lintje en ook nog een zinzi-roze nagellakje.
Toen ik het doosje openmaakte vond ik de allermooiste ring ooit, ook nog eens in precies mijn maat.

Image and video hosting by TinyPic

Natuurlijk kan ik het niet laten jullie deze meteen te showen!

Zondag vierde ik mijn verjaardag en kwamen er veel familie en vrienden langs. Het was super gezellig, ik heb heel veel gelachen, voelde me heel erg jarig en heb heerlijke hapjes en taart gegeten (We hadden heerlijke vlaai gekocht bij de bakker en daarnaast had ik samen met mijn vriend een bastogne chocolade-fudge taart gemaakt van mijn lievelings foodblog http://www.ohmyfoodness.nl) en ik kreeg nog meer cadeautjes!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mijn moeder had stiekem mijn blog gelezen, en daarom kreeg ik een super fijne en mooie roze, superfijne Tweezerman pincet. Daarbij kreeg ik ook nog hele mooie rosé gouden oorbellen en geld van mijn ouders. Van mijn nicht kreeg ik de twee mooie armbandjes op de foto en van mijn lieve opa en oma het leuke flesje met ”love extract”. Dit heeft mijn oma zelf gemaakt, ik vind dit héél erg leuk verzonnen en hij heeft al een leuk plekje op mijn kamer! Het hartje hangt er in aan een doorzichtig draadje, en bungelt er dus in! Heel leuk! Verder kreeg ik ook van hen nog geld, van een hele lieve vriendin en vriend een Hunkemöller bon en ook door de rest van de familie ben ik goed financieel ondersteund, haha.

Van het geld wat ik van opa en oma heb gekregen wil ik iets heel moois gaan kopen, namelijk een nieuw Oozoo horloge. Ik heb al een rosé gouden exemplaar maar wil al heel lang ook een zilveren met steentjes in de rand. Inmiddels heb ik deze al besteld, want helaas was hij op in de winkel. Wanneer hij binnen is volgt er natúúrlijk een foto.
Verder twijfel ik nog of ik het Urban Decay Naked III palette zal bestellen. Het is echt een erg duur palette, maar nu heb ik natuurlijk mijn verjaardagsgeld. Ik wil al heel lang een Naked palette en deze derde versie vind ik echt heel heel erg mooi. Toch vind ik het aan de andere kant verstandig om wat geld te bewaren voor bijvoorbeeld de zomervakantie. Wat zouden jullie doen? wel of niet?

Nogmaals, ik heb een super verjaardag gehad en ben echt heel erg verwend! Mijn dagje was top en ik ga genieten van mijn jaar als 20 jarige!

11 thoughts on “Mijn verjaardags cadeautjes!

  1. Die ring is inderdaad prachtig! Ik vind het ook wel mooi om een ring te dragen, maar ik vind van die neppe, Six ringen, die afgeven altijd na een tijdje niet meer leuk, omdat ze lelijk worden en dus gaan afgeven. Mijn vriend roept dan weer dat ik pas zo’n mooie ring krijg als we gaan trouwen. Nou, dat duurt nog wel even!

    Like

  2. Pingback: Nieuw horloge: Oozoo | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

