Bijkletsen #15

Woew, wat heb ik een heerlijke week gehad! Zoals ik al 100x heb verteld was ik jarig, ging ik uit eten, kreeg ik prachtige cadeaus, had ik het super gezellig met mijn familie, vrienden en vriend, ging ik even shoppen, at ik heerlijk maar ook gezond en liep ik veel hard. Natuurlijk maakte ik veel foto’s en die ga ik weer met jullie delen.

Image and video hosting by TinyPic

1. Taart!! Ik kon niet kiezen, dus nam ik van beide maar twee kleine stukjes. De dag ervoor at ik ook al een stukje van mijn zelfgemaakte bastogne / chocolade-fudge taart… een extra blokje rennen om kon dus geen kwaad!
2. Ik zocht wat spulletjes bij elkaar en kwam tot de conclusie dat alles roze was, dat vond ik wel grappig!
3. Mijn ring!! Kan er geen genoeg van krijgen. Blijf er maar naar kijken.
4. Caprese stokjes. Een van de hapjes die ik maakte op mijn verjaardag.
5. In de auto op weg naar het dorp. Samen met mijn ouders ging ik lekker lunchen.
6. Ik at een héérlijk broodje carpaccio. Ziet er mooi uit ook, he?
7. Nog een keer mijn ring. Had ik al gezegd dat ik hem echt heel mooi vind?
8. Ik rende op mijn verjaardag en kreeg deze badge van Nike haha.
9. Lunchie! 2 crackers met kaas, wat honing-mosterd, komkomme, een gekookt ei met wat zout, een heerlijke kop groene thee citroen en een appeltje met kaneel. Lekker Γ©n healthy.

Ik ben deze week thuis en werk heeeel hard aan mijn portfolio voor school, dat moet namelijk 20 januari ingeleverd worden. Dit weekend ga ik lekker relaxen en volgende week is het eindelijk weer party time!! Ik heb veel zin in de komende tijd.

2 thoughts on “Bijkletsen #15

Laat je een reactie achter? :-)

