Verras: met een uitgebreide chocolade fondue!

Voor zowel mijn blog als gewoon privΓ© ben ik heel vaak op weheartit en pinterest te vinden. Hierop is zoveel inspiratie te vinden en daarnaast zijn de foto’s ook gewoon vaak zo mooi en vrolijk. Ik vond dit keer een hele boel mooie foto’s van chocolade fondues, en omdat het heel erg lang is geleden dat ik dit heb gedaan, vond ik het wel weer eens tijd!

Ik besloot mijn vriend te verrassen tijdens een fijn relax weekendje. Een hele lekkere joker die toch perfect in mijn Bodieboost lifestyle past. Natuurlijk kun je ook je moeder, oma, tante, nichtje of vriendinnen verrassen met een heerlijke chocolade fondue.

Ik heb wat inspiratie op gedaan en heb een mooi klein fonduetje gekocht bij de Xenos.
Ik sneed aardbeitjes, banaan en een verse ananas in stukjes en legde deze samen met lange vingers, spekjes en slagroom soesjes op een bord.

Hierna heb ik 350 gram pure chocolade met 100 slagroom in een pannetje laten smelten, dit heb ik daarna snel overgegoten in een schaaltje wat ik al even opgewarmd had in de oven.
Ik heb dit samen op een mooi dienblaadje gezet met kaarsjes en twee vorkjes erbij, en toen was het tijd om lekker samen te eten! Deze post is natuurlijk niet compleet zonder foto’s van een chocolade fondue. Hebben jullie er al zin in gekregen?πŸ™‚

So good

Sweets

Statigram – Instagram webviewer

<3

Fondue

Cocao 70 #montreal

Girls night πŸ’•

Facebook
Bron foto’s

Chocolate Fondue

For the housewarming!

Chocolate Fondue Dipping Set

fruit skewers with marshmallows and chocolate fondue
Bron foto’s

6 thoughts on “Verras: met een uitgebreide chocolade fondue!

Laat je een reactie achter? :-)

